ING i Millennium z przerwą techniczną. Klientów czekają dziś spore utrudnienia

ING i Millennium z przerwą techniczną. Klientów czekają dziś spore utrudnienia18.01.2020 09:00
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com

ING Bank Śląski i Bank Millennium poinformowały swoich klientów, że mogą dziś napotkać problemy związane z płatnościami oraz z zalogowaniem się do swoich kont. Przyczyną utrudnień są zaplanowane na ten weekend prace modernizacyjne.

Klienci ING Banku Śląskiego oraz Banku Millennium mogą napotkać dziś spore problemy w związku z zaplanowanymi na ten weekend pracami modernizacyjnymi. Utrudnienia dotyczyć będą zarówno płatności, jak i logowania się do kont poprzez stronę internetową czy aplikację mobilną.

Bank Millennium już w tygodniu informował swoich klientów, że dziś od godziny 22:00 do jutra do godziny 10:00 nie będą funkcjonowały aplikacja mobilna i Millanet. Ponadto utrudnienia dotyczyć będą transakcji przez internet oraz płatności zbliżeniowych czy metodą BLIK. Zmianie nie ulegną natomiast płatności kartami oraz wpłaty i wypłaty z bankomatów.

Większe utrudnienia czekają dziś klientów ING Banku Śląskiego. Przerwa techniczna choć krótsza (od 00:00 do 05:30), może spowodować większe problemy. Jak czytamy na stronie banku, w związku z pracami serwisowymi niemożliwymi mogą okazać się m.in. wypłaty z bankomatów oraz transakcje kartą płatniczą.

Komunikat ING Banku Śląskiego

W nocy z 18/19 stycznia 2020 r. będziemy prowadzić prace serwisowe. Od 00:00 do 05:30 będą utrudnienia w korzystaniu z:

  • bankomatów i wpłatomatów
  • systemu bankowości internetowej Moje ING i jego wersji mobilnej
  • systemu bankowości internetowej ING Business i jego wersji mobilnej
  • płatności BLIK
  • przelewów ekspresowych
  • płatności internetowych Płać z ING.

Bank dodaje, że w tym czasie mogą wystąpić również utrudnienia w realizacji płatności kartami. Ponadto od godziny 8.00 do 20.00 niedostępny będzie moduł Makler w Moim ING i aplikacja Makler Mobile. Podczas prac serwisowych Banku (00:00-05:30) niedostępny będzie jedynie Moduł Makler w Moim ING. Aplikacja Makler Mobile będzie zaś działać normalnie.

Bank przeprasza za utrudnienia oraz przypomina wszystkim tym, którzy planują płatności w godzinach przerwy technicznej, aby zabezpieczyli się w gotówkę, wybierając ją z bankomatu przed 00:00.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.