IFA 2013: Nowe karty dźwiękowe i głośniki Creative

IFA 2013: Nowe karty dźwiękowe i głośniki Creative09.09.2013 13:19
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Creative podczas berlińskich targów IFA, pokazał trzy nowe modele kart dźwiękowych: zewnętrzną Sound Blaster Omni Surround 5.1 oraz dwie wewnętrzne Sound Blaster Audigy Rx i Sound Blaster Audigy Fx. Obok nich zadebiutowały nowe zestawy bezprzewodowych głośników.

Zewnętrzna karta Omni Surround 5.1 to najnowszy członek rodziny kart Sound Blaster. Karta została wyposażona w obsługę znanych dla marki technologii SBX Pro Studio, co powinno korzystnie wpłynąć na jakość generowanego przez nią dźwięku. Nowa karta dźwiękowa wyposażona została również we wzmacniacz słuchawkowy umożliwiający obsługę słuchawek o impedancji 60. omów.

Karta pozwala na nagrywanie dźwięku, co docenić mogą między innymi osoby nagrywające podcasty lub muzykę udostępnianą następnie na platformach takich jak YouTube czy Vimeo. W kartę wbudowany został podwójny mikrofon, zaś po nagraniu dźwięk oczyszczony zostaje przez urządzenie ze wszelkich zakłóceń, dzięki autorskim technologiom Creative CrystalVoice.

Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)
Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)

Wśród nowości Creative pojawiły się również dwie wewnętrzne karty dźwiękowe –. Audigy Rx i Audigy Fx. Audigy Rx to wewnętrzna karta dźwiękowa 7.1 PCIe, zaś Audigy Fx to wewnętrzna karta 5.1 PCIe. Obydwie karty wyposażono we wzmacniacze słuchawkowe o impedancji 600 omów, z odstępem sygnału od szumu na poziomie 106dB. oraz możliwość pełnego dostosowania ustawień do własnych potrzeb za pomocą paneli sterowania. Ceny kart będą się wahać w przedziale 169-289 zł za karty wewnętrzne i 329 zł za kartę zewnętrzną.

Nowe głośniki

Pierwszą z nowości jest zestaw głośnikowy 2.1. Creative T4 Wireless Signature Series. Głośniki satelitarne wchodzące w skład zestawu wyposażone zostały w aluminiowe przetworniki, zaś subwoofer wzbogacony został o autorską technologię SLAM (Symetryczne Obciążenie Modułu Akustycznego). Głośniki do transmisji dźwięku wykorzystują Bluetooth, a parowanie można uprościć za pomocą NFC. Za jakość przesyłanego bezprzewodowo dźwięku odpowiadają kodeki aptX oraz AAC. Wykorzystanie technologii Creative Multipoint pozwala również na jednoczesne połączenie głośników z dwoma różnymi nadajnikami Bluetooth. Cena dość pokaźna: 1200 zł.

Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)
Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)

Drugim premierowym zestawem są głośniki Creative T3. Wireless Signature Series 2.0. Dwie kolumny składające się na zestaw, wyposażone zostały w przetworniki tonów wysokich z jedwabnymi kopułkami dla pasma wysokiego, w przetworniki tonów średnich z kopułowymi membranami z włókna szklanego dla ciepłego brzmienia pasma środkowego dźwięku oraz w technologię Creative BasXport dbającą o basy. Cena: 500 zł.

Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)
Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)

Creative T1. Wireless to natomiast niewielki zestaw 2.0. Za moc basów odpowiada, podobnie jak w przypadku modelu T30 Wireless, technologia Creative BacXPort. Dzięki technologii bezprzewodowej głośniki można połączyć z każdym nadajnikiem wyposażonym w moduł Bluetooth. Zintegrowane wejście liniowe pozwala również na przewodowe łączenie głośników ze źródłem nadawania. Cena: 300 zł.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.