Grupa Domodi zakończyła rebranding jednego ze swoich serwisów

Grupa Domodi zakończyła rebranding jednego ze swoich serwisów03.09.2019 14:12
Źródło zdjęć: © domodi

Średnio 6,3 mln użytkowników odwiedza tę platformę miesięcznie, a dla swoich partnerów w 2018 roku wygenerowała ona przychód na poziomie 201 mln zł. Mowa o Domodi.pl - polskim e-commerce fashion, który właśnie zakończył rebranding, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby swoich partnerów i użytkowników.

Domodi.pl to ponad 600 marek i sklepów z modą online. E-commerce powstał w 2011 roku jako startup - dzisiaj jest liderem e-commerce fashion w Polskim Internecie. To tutaj użytkownicy mają dostęp do szerokiego katalogu odzieży, obuwia i dodatków - w jednym miejscu mogą przejrzeć i porównać asortyment setek sklepów jednocześnie. Prace nad rebrandingiem Domodi.pl rozpoczęły się w listopadzie 2018 roku i są wynikiem wdrażania nowej strategii komunikacji marki. W planach pojawiła się nie tylko zmiana logotypu czy rodzaju przekazów, ale przede wszystkim wizerunkowa i funkcjonalna metamorfoza strony www. Wszystkie założenia zostaną wdrożone w życie do końca 2019 roku.

- Redesign strony oraz rebranding to największe i najbardziej widoczne zmiany będące wynikiem nowej strategii - i to one weszły w życie z końcem sierpnia. Reszta zmian to modyfikacje na poziomie komunikacji, technologii oraz innowacji, jakie zamierzamy wprowadzić - Anna Poprawska, VP Brand&Product Marketing Grupy Domodi - Domodi po raz pierwszy zrealizuje także kampanię reklamową skierowaną do masowego odbiorcy, która swoim zasięgiem obejmie telewizję, OOH w największych miastach Polski, digital oraz współpracę z liderami opinii branży fashion. - dodaje.

Nowa strategia podkreśla innowacyjność i pochodzenie marki. Z jednej strony - skupiamy się na analizie potrzeb użytkownika. Znajdujemy na nie najtrafniejsze odpowiedzi w postaci nowych funkcjonalności zastosowanych w ramach działania strony www - tłumaczy Anna Poprawska, VP Brand&Product Marketing Grupy Domodi. - Z drugiej strony - fokusujemy się na jakości rozwiązań dedykowanych naszym partnerom. A należą do nich: nowe placementy reklamowe, mocna ekspozycja brandów oraz dostarczanie jeszcze większej liczby transakcji. - dodaje.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.