Facebook coraz mocniejszy w Afryce

Facebook coraz mocniejszy w Afryce08.09.2014 18:29
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Facebook osiągnął nowy kamień milowy w Afryce - miesięcznie korzysta już z niego przeszło 100 milionów mieszkańców tego kontynentu, z czego aż 80% odwiedza platformę za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

*Facebook osiągnął nowy kamień milowy w Afryce - miesięcznie korzysta już z niego przeszło 100 mln mieszkańców tego kontynentu, z czego aż 80 proc. odwiedza platformę za pośrednictwem urządzeń mobilnych. *

Mieszkańcy Afryki rozmawiają ze znajomymi i rodziną, dowiadują się, co dzieje się na świecie, dzielą się swoimi doświadczeniami wyrażając rzeczy, które są dla nich ważne. Zmiany zachodzące w sposobie korzystania z Internetu, z szybko rosnącą rolą urządzeń mobilnych, oznaczają więcej połączeń pomiędzy ludźmi, organizacjami, firmami i konsumentami na całym świecie.

Dla biznesu to spora szansa. Rob Norman, Chief Digital Officer w Global Group M, komentuje: "W Afryce obserwujemy niesamowity wzrost i rozwój. Jednocześnie, uwzględniając wysokie koszty telekomunikacyjne w wielu krajach regionu, firmy zapewniające usługi mobilne muszą dostarczać maksymalną efektywność na możliwie dużej liczbie urządzeń przy zachowaniu niskiego zużycia danych. Facebook oferuje dokładnie takie rozwiązania".

Facebook przygotowuje produkty i rozwiązania uwzględniające zróżnicowanie pomiędzy poszczególnymi rynkami. Przykładem jest dostosowanie do specyfiki państw szybko rozwijających się, m.in. dzięki możliwości targetowania reklam w zależności od typu sieci, przez którą korzystający z Facebooka łączą się z internetem.

Wprowadzając nowe rozwiązania w krajach takich jak Nigeria, Republika Południowej Afryki lub Kenia, Facebook współpracuje z partnerami. Jay Altschuler, Director of Global Media w firmie Unilever podkreśla: "Naszą misją jest łączenie marek z ludźmi, dla dobra których pracujemy pomagając poprawiać zdrowie, dobrobyt i poziom życia na świecie. Na podstawie naszego doświadczenia możemy powiedzieć, że urządzenia mobilne są najlepszym sposobem angażowania ludzi w Afryce".

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: 1000 terabajtów na płycie wielkości CD

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.