Czy to Messenger? Nie, to tylko Twitter zmienia wygląd

Czy to Messenger? Nie, to tylko Twitter zmienia wygląd03.09.2018 10:03
Źródło zdjęć: © Pixabay.com | LoboStudioHamburg

Niedługo wchodząc na Twittera będzie można się zdziwić. Popularny serwis stanie się nieco czytelniejszy, bardziej przypominając klasyczne portale społecznościowe.

Każdy, kto korzysta z Twittera, wie, że przeglądanie odpowiedzi to niezbyt przyjemna czynność. Okazuje się, że również w Twitterze zdają sobie z tego sprawę i dlatego próbują poprawić widoczność wpisów. Z trwających testów wynika, że niektóre reakcje na komentarze będą miały tło w innym kolorze.

Nie jest to może rewolucyjna i przełomowa zmiana, ale na wielu innych portalach się sprawdza, więc niewykluczone, że dzięki temu i Twitter stanie się bardziej przejrzysty. I przyjaźniejszy w dyskusjach.

Twitter jak Messenger

Na tym nowości się nie kończą. Twitter szykuje też "zieloną lampkę", dobrze znaną z Messengera, a od niedawna także z Instagrama. Jej zadanie będzie dokładnie takie samo - pokazać, czy użytkownik jest obecnie przy komputerze.

Mówiąc szczerze, nie widzę sensu zmiany. Ma zachęcać do dyskusji z osobami, które są, bo dzięki temu szybciej dostaniemy odpowiedź? Cóż, jeśli już reaguję na jakieś wpisy, to dlatego, że mnie poruszyły, a nie dlatego, że się po prostu pojawiły, a ich autor często odpowiada innym. O ile w komunikatorach "zielona kropka"jest niezbędna, tak na Twitterze wydaje się niepotrzebnym dodatkiem.

Jest jeszcze jeden powód, dla którego "zielona kropka" na Twitterze może okazać się strzałem w stopę. Przeciwnicy tej nowinki zwracają uwagę na to, że dla wszelkiej maści hejterów będzie to zielone światło do ataku - w końcu zobaczą, że potencjalna ofiara jest dostępna i można rozpocząć obrażanie.

Twitter się zmienia

To kolejny dowód na to, że na Twitterze zapanował szał na zmiany. Jedną z testowanych opcji jest pomoc w wybieraniu tych użytkowników, których możemy... nie obserwować. Wszystko po to, by nasze osie czasu nie były "zaśmiecone” wpisami osób, które w rzeczywistości nie są dla nas ciekawe. Zmiana wywołała sporo emocji na Twitterze.

Dla niezadowolonych z nowości pocieszającą informacją może być to, że na razie mamy do czynienia z testami. Nie wiadomo więc, czy zmiany pozostaną na stałe.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.