Raport Interaktywnie.com: Reklama w internecie 2017

Raport Interaktywnie.com: Reklama w internecie 2017
Źródło zdjęć: © Interaktywnie.com

21.12.2017 12:55

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Transmisje live, marketing wideo, content marketing, lead generation czy może stary dobry display albo programmatic? Do dyspozycji są jeszcze boty i sztuczna inteligencja. Co wykorzystać planując kampanię? Możliwości jest naprawdę wiele. Stawiać na sprawdzone sposoby czy najnowsze trendy? O tym, jak dobrze i skutecznie reklamować się w internecie w raporcie Interaktywnie.com mówią eksperci z branży.

O TYM PRZECZYTASZ W RAPORCIE:

• Przedstawiamy najnowsze trendy w reklamie internetowej, a eksperci z najbardziej znanych agencji radzą, jak przygotować najlepszą i to taką, która będzie najskuteczniejszą kampanią w sieci.

• Klienci chcą płacić za efekty, czyli jak przygotować skuteczną reklamę typu lead generation? Wypełnienie konkretnej liczby wniosków o kredyty bądź otwarcie rachunku bankowego. Umówienie kilkudziesięciu jazd testowych nowym modelem samochodu. Sprzedaż założonej liczby wycieczek, albo kremów. Tak coraz konstruują zapytania klienci, którzy chcą reklamować się w sieci. Jak zrealizować ich oczekiwania?

• Jak targetować kampanię na Facebooku, Instagramie, Snapchacie, ale również na LinkedInie? Czym powinny cechować się kreacje przeznaczone do tych mediów. Na co zwracać szczególną uwagę i w jakich przypadkach kanał social będzie właściwy do działań marketingowych, a w jakich raczej się nie sprawdzi.

• Około połowy polskich internautów ma zainstalowane programy blokujące reklamy. Do tego dochodzą boty, które zamiast internautów klikają w reklamy. To wszystko sprawia, że display nie zawsze jest skuteczny, ale wydatki na tego typu reklamy są nadal ogromne. Czy wciąż warto inwestować w reklamy graficzne?

• Na koniec prezentujemy wybrane porady przedstawicieli renomowanych firm zajmujących się różnymi aspektami reklamy w internecie.

Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także