Office 365 dla firm
23.09.2020 14:45
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Aktualnie coraz więcej firm decyduje się na migrację do pakietu Office 365. Przedsiębiorcy powoli zaczynają dostrzegać ogromny potencjał tego narzędzia. Szczególnie w kwestii korzyści płynących z implementacji technologii chmury w biznesie. Dlatego przygotowaliśmy artykuł, w którym omówimy oprogramowanie Office 365 dla firm. Odpowiemy na pytania:
• Czym jest Office 365?
• Jakie możliwości daje Office 365?
• Informacje zawarte w artykule z pewnością pomogą Ci w podjęciu decyzji o wdrożeniu Office 365 w firmie.
Czym jest Office 365?
Pakiet Office 365 można uznać za jedno z podstawowych narzędzi pracy w wielu firmach. Jego wykorzystanie jest bardzo szerokie. Office 365 pozwala na wysyłanie maili z Outlooka, przygotowanie prezentacji w Power Poincie czy wreszcie tworzenie dokumentów w Wordzie oraz zestawień w Excelu. Pakiet Office 365 jest na tyle uniwersalny, że sprawdza się w wielu firmach niezależnie od profilu działalności.
Jeszcze do niedawna pakiet Office był kojarzony jednoznacznie z oprogramowaniem. Aktualnie jego twórca, firma Microsoft dąży do zmiany sposobu postrzegania przez klientów. Office 365 bardziej przypomina obecnie pakiet usług, aniżeli oprogramowanie. Co to oznacza? Wszystkie zadania są przenoszone do tzw. chmury obliczeniowej. I właśnie usługi chmurowe stały się ważną częścią pakietu Office 365. Zaliczamy do nich przede wszystkim OneDrive, SharePoint Exchange oraz Skype dla firm. Tzw. cloud computing wprowadza wiele ulepszeń i modyfikacji. Podstawową różnicą w stosunku do tradycyjnego oprogramowania jest brak konieczności cyklicznego zakupu nowych licencji. Cały pakiet jest aktualizowany na bieżąco.
Jakie możliwości daje Office 365?
Jeszcze przed podjęciem decyzji o wdrożeniu, powinieneś poznać możliwości, jakie daje pakiet Office 365. Powinieneś zdać sobie sprawę, że wdrożenie pakietu Office 365 to także inwestycja w poprawę bezpieczeństwa danych w Twojej firmie. Ponadto Office 365 może znacznie usprawnić organizację oraz komunikację w Twojej firmie.
Rozwiązania chmurowe sprawią, że Twoja firma zacznie funkcjonować sprawniej. To przełoży się na oszczędności, lepszą organizacją pracy, a także wygodę i przepływ informacji. W pakiecie Office 365 znajdziesz przede wszystkim narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Bardzo przydatną funkcją jest możliwość współdzielenia kalendarzy, plików i dokumentów z innymi użytkownikami. Wspomnieliśmy już wcześniej o automatycznej synchronizacji i aktualizacji, które pozwalają zaoszczędzić sporo czasu. Dużym atutem pakietu Office 365 jest aż 1 TB miejsca w chmurze, która gwarantuje wyższy poziom bezpieczeństwa i ochrony danych. Na uwagę zasługuje także większa funkcjonalność i pojemność skrzynki mailowej. Dostęp do wszystkich narzędzi z pakietu jest możliwy online.
W pakiecie Office 365 duży nacisk położony jest także na komunikację w obrębie firmy i poza nią. Czaty zespołowe i wideokonferencje w jakości HD mają bezpośredni wpływ na szybkość i efektywność komunikacji. Uzupełnieniem pakietu są narzędzia do analiz i raportowania oraz aplikacje wspierające działania marketingowe.
A jakie są koszty implementacji pakietu Microsoft w firmie? Jeśli chodzi o Office 365, cena z pewnością jest bardzo konkurencyjna w kontekście możliwości, jakie daje to narzędzie. Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów na temat pakietu Office 365, to koniecznie zajrzyj na stronę onex.store, gdzie możesz nabyć komercyjną licencję Office 365.