Znamy powody awarii Facebooka, Instagrama, Messengera i WhatsApp

Znamy powody awarii Facebooka, Instagrama, Messengera i WhatsApp24.07.2019 15:11
Źródło zdjęć: © Facebook.com

Ok. 15.00 Facebook w wersji desktopowej uległ awarii. Podczas próby wejścia na serwis, użytkownikom wyświetlała się informacja "Sorry, something went wrong" ("Coś poszło nie tak"). Nie działała również aplikacja Instagrama. Po ok. 45 minutach wszystko wróciło do normy.

Awaria Facebooka. Od około godziny 15:00 użytkownicy mają problem z dostępem do swoich kont na Facebooku. Wygląda na to, że mamy do czynienia ze sporym problemem. Jak widać w serwisie downdetector, zgłoszeń o awarii jest bardzo dużo.

Aktualizacja: O godzinie 16:15 Biuro Prasowe Faceboka przesłało nam informację dotyczącą powodów awarii: "Wcześniejsze kłopoty z dostępem do usług Facebooka były spowodowane problemami z siecią. Udało się szybko zlokalizować problem i natychmiast rozpocząć przywracanie pełnej funkcjonalności. Aktualnie awaria jest już usunięta. Przepraszamy za wszelkie niedogodności" - brzmi Biuro Prasowe.

Aktualizacja: Około godziny 15.45 nadsyłanie awarii się skończyło i wszystko wróciło do normy.

Awaria Facebooka w Polsce?

Problem z logowaniem na Facebooku mają głównie użytkownicy z Polski. W serwisie downdetector pojawiają się zgłoszenia z całej Polski, i z kilku miast na świecie. Najwięcej zgłoszeń oprócz Polski widzimy na Litwie (Wilno), Ukrainie Kijów i Odessa.

Użytkownicy portalu Facebook zgłaszają problemy z działaniem serwisu. Niektórzy zostali wylogowani i nie mogą się zalogować, inni mają problemy z ładowaniem się witryny.To już kolejna duża awaria w tym roku. W środę 7 marca doszło do awarii Facebooka, Instagrama i Messengera.

- Jesteśmy świadomi, że część osób ma aktualnie problemy z dostępem do Facebooka i pozostałych aplikacji. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem normalnej funkcjonalności. Przepraszamy za wszelkie niedogodności - napisało w wiadomości do WP Tech biuro prasowe Facebooka.

Nie działa Instagram, Messenger i WhatsApp

Nie da się doświeżyć Instagrama, aby zobaczyć najnowsze posty. Użytkownicy zgłaszają także problemy z wyświetlaniem Insta-stories. Niektórzy mają także problem z użytkowaniem Messengera oraz aplikacji WhatsApp.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.