"Złoty Bell" przyznany najlepszym

"Złoty Bell" przyznany najlepszym27.02.2015 15:51
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Piąta edycja Gali Mobility Trends organizowana przez MIT MEDIA Group, wydawcę magazynu Mobility, odbyła się 19 lutego w warszawskim teatrze i klubie Capitol. Tegoroczna Gala wyłoniła zwycięzców w dwudziestu trzech kategoriach. Wygranych w osiemnastu kategoriach wytypowali internauci. Do ankiety zgłoszono 257 produktów. W głosowaniu na najlepsze produkty i usługi udział wzięło aż 18 532 internatów, którzy oddali łącznie 141 410 głosów.

Gala Mobility Trends weszła na stałe do kalendarza imprez branżowych w Polsce. Nagroda „Złoty Bell”. trafia do przedstawicieli firm, które wyróżniły się na rynku najlepszymi usługami i produktami w branży IT oraz Telecom. Na uroczystości wręczenia nagród „Złoty Bell” nie zabrakło również przedstawicieli polskiego show-bussinesu. Pojawiły się takie gwiazdy Paweł Wilczak, Robert Gonera, Jacek Kret, Olga Kalicka z Wojciechem Sikorą. Galę Mobility Trends 2014 poprowadzili – Katarzyna Glinka i Maciej Dowbor. Po części oficjalnej, której towarzyszyło wręczenie nagród Złoty Bell, za najlepsze usługi i produkty w branży nowych technologii za 2014. Część nieoficjalną rozpoczął koncert Dody.

Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)
Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)

_ „Piątą edycję Gali Mobility Trends uważam za bardzo udaną. Cieszę się, że w plebiscycie, który wyłonił najlepsze produkty i usługi za rok 2014 został pobity rekord oddanej liczby głosów w ankiecie, ponad 141 000. Prestiżu wydarzeniu nadało uroczyste wystąpienie Magdaleny Gaj, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, które zainaugurowało część oficjalną Gali” _ –. powiedział wydawca magazynu Mobility Tomasz Cieślak.

Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)
Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)

W osiemnastu spośród dwudziestu trzech kategorii zwycięzców wybierali głosujący. Z największym zainteresowaniem spotkały się osiągnięcia firm Huawei Polska Sp. z o.o. oraz LG Electronics Polska Sp. z o.o., zdobywając po dwa wyróżnienia. LG zwyciężyło w kategoriach „Najciekawszy design roku –. 2014” oraz „Mobility Kids roku 2014”. Huawei Polska Sp. z o.o został doceniony przez konsumentów i kapitułę. Jury w którego skład weszli redaktorzy magazynu Mobility nagrodziło wspomnianą markę w kategorii „Producent roku 2014”. Konsumenci z kolei wytypowali smartfona Ascend Mate 7 w kategorii „Nowość roku 2014 – produkt”. Polkomtel Sp. z o.o. okazał się bezkonkurencyjny w kategoriach „Oferta dla klientów indywidualnych roku 2014” za Smart Dom oraz „Internet mobilny – oferta roku 2014” za Internet Power LTE. Ponadto spółka została również nagrodzona przez kapitułę w kategorii „Operator roku 2014”. Wyróżnienie za „Sportowy gadżet roku 2014” otrzymał Samsung Electronics Polska za smart opaskę Gear Fit. W kategorii „Gadżet
roku 2014” laur zwycięstwa przypadł firmie TomTom za produkt GO 5000 Speak&Go. Tytuł „Mobilnej aplikacji roku 2014” nadano marce NaviExpert za kolejną odsłonę aplikacji NaviExpert 9.0. „Akcesorium Roku 2014” okrzyknięto inny produkt dedykowany kierowcom – kamerkę samochodową MIVue 568 Touch. Nagroda za „Produkt specjalny roku 2014” trafiła do firmy myPhone za telefon do zadań specjalnych myPhone Iron. Konsumenci docenili produkt Xperia Z3 Tablet Compact od firmy Sony w kategorii „Tablet Roku 2014”. Statuetkę za „Notebook roku 2014” odebrała firma Lenovo za produkt Yoga 3 PRO. Po raz drugi z rzędu w kategorii „Smartfon roku” bezkonkurencyjny okazał się tajwański producent HTC z kolejną odsłoną flagowca One, tym razem M8. Wśród laureatów znalazł się także T–Mobile wyróżniony w kategorii „Nowość Roku 2014 – usługa” za T–Mobile JUMP!. Firmę P4 Sp. z o.o., operatora sieci Play, nagrodzono za Formułę Komfort dla Firm w kategorii „Oferta dla Biznesu Roku 2014”. Firma Orange Polska odebrała statuetkę za „Ofertę MIX
roku 2014”. W nowych kategoriach tj. „Technologiczne auto roku 2014” zwyciężyła firma BWM za model i3, z kolei nagrodą za „Mobilny bank roku 2014” przyznano spółce ING Bank Śląski S.A. „Polską firmą Roku 2014” została firma LAMEL, a „Dystrybutorem roku” po raz kolejny firma Action S.A. Marcin Harasim z firmy ASBIS otrzymał tytuł „Człowieka roku 2014”.

Relacje z przebiegu wydarzenia można będzie znaleźć już niebawem na stronie poświęconej Gali www.mobilitytrends.pl oraz na stronie magazynu Mobility www.mobility.com.pl.

Więcej informacji pod adresem – www.mitmedia.pl

Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.