Zakup telewizora specjalnie na mundial? Skąpiec.pl: to realny trend

Zakup telewizora specjalnie na mundial? Skąpiec.pl: to realny trend27.05.2010 16:30
Źródło zdjęć: © IDG

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w RPA zaostrzają apetyt na sprzęt RTV.
Producenci i sieci handlowe spodziewają się, że dzięki mistrzostwom popyt na telewizory zwiększy się nawet o 25-30 proc. Porównywarka cen Skąpiec.pl opublikowała dane, z których widać wyraźną tendencję wzrostową w zakresie telewizorów z podświetleniem typu LED oraz odbiorników w technologii 3D.

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w RPA zaostrzają apetyt na sprzęt RTV. Producenci i sieci handlowe spodziewają się, że dzięki mistrzostwom popyt na telewizory zwiększy się nawet o 25-30 proc. Porównywarka cen Skąpiec.pl opublikowała dane, z których widać wyraźną tendencję wzrostową w zakresie telewizorów z podświetleniem typu LED oraz odbiorników w technologii 3D.

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w RPA zaostrzają apetyt na sprzęt RTV. Producenci i sieci handlowe spodziewają się, że dzięki mistrzostwom popyt na telewizory zwiększy się nawet o 25-3. proc.

Źródło zdjęć: © (fot. IDG)
Źródło zdjęć: © (fot. IDG)

Porównywarka cen Skąpiec.pl obserwuje wyraźną tendencję wzrostową w zakresie telewizorów z podświetleniem typu LED oraz odbiorników w technologii 3D.

Użytkownicy serwisu Skąpiec.pl najwyraźniej uznali, że piłkarskie rozgrywki to idealny moment na wymianę telewizora. Porównywarka cen zestawiła popularność telewizorów LED (mierzoną ilością odsłon) w dwóch przedziałach czasowych: 01-1. maj 2010 oraz 01-18 kwiecień br.

Z uzyskanych danych wynika, że LED-y odnotowały ponad 1. proc. wzrost oglądalności. Dodajmy, że serwis odwiedzany jest miesięcznie przez ok. 2,3 mln internautów.

Znawcy rynku prognozują, że udział tej technologii w rynku telewizorów wyniesie w bieżącym roku od 2. do 40 proc. w zależności od producenta. Dodajmy, że w 2009 roku był szacowany na około 4-5 proc.

Wygląda na to, że przedmundialową rozgrywkę o portfele polskich kibiców wygrała w cuglach technologia koreańska. Wśród telewizorów z podświetleniem LED zdecydowany prym wiodą modele sygnowane logo Samsunga (34,69 proc. wskazań). Na drugim miejscu uplasował się Sharp (20,75 proc.), a ostatnią pozycję na podium zajął Sony (18,45 proc.).

Źródło artykułu:idg.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.