Z biznesowej „randki” w prawdziwie innowacyjny i długotrwały związek

Z biznesowej „randki” w prawdziwie innowacyjny i długotrwały związek25.02.2019 12:41
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

W siedzibie P&G na warszawskim Targówku odbyło się wydarzenie „Fall In Love with Innovation”. 16 startupów miało okazję zaprezentować swoje projekty przed licznym gronem specjalistów z P&G oraz przedstawicielami Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Wybrane startupy wspólnie z koncernem będą miały niepowtarzalną okazję wypracowania i wdrożenia rozwiązań w ramach programu akceleracyjnego Startup SPARK.

P&G postrzega Polskę jako jedno z ważnych światowych centrów innowacji. Oprócz biura odpowiedzialnego za marketing i sprzedaż produktów P&G w Polsce, mieszczą się tutaj aż trzy fabryki, Europejskie Centrum Planowania oraz Globalne Centrum Usług Biznesowych, które jest drugim pod względem wielkości, centrum IT P&G na świecie.

To właśnie tutaj, przy wykorzystaniu najnowszych technologii, powstają innowacje dla Europy i świata w zakresie analityki biznesowej, marketingu, planowania łańcucha dostaw czy też Business Intelligence i Big Data.

W firmie powstała dedykowana jednostka Digital Innovation Hub. Grupa specjalistów na co dzień współpracuje z przedstawicielami ze wszystkich obszarów firmy, by poznać prawdziwe potrzeby biznesowe, a następnie znaleźć odpowiedniego partnera wśród startupów.

- Liczymy na niezwykłą pomysłowość, nieszablonowe myślenie i znajomość najnowszych rozwiązań technicznych. To co możemy zaoferować startupom jako Procter & Gamble, to przede wszystkim dostęp do naszego wieloletniego doświadczenia i wiedzy biznesowej. Dla startupów to wyjątkowa możliwość jeszcze lepszego poznania oczekiwań partnerów biznesowych, zrozumienia rynku i zapoznania się z wiedzą o konsumencie, jego potrzebach i oczekiwaniach. Współpraca z P&G daje również możliwość wdrożenia wspólnie wypracowanych rozwiązań na światową skalę. Jest to także okazja do rozwoju własnych umiejętności biznesowych – mówi Emilia Burzyńska, Digital Innovation Hub Leader, Procter&Gamble.

Podczas „Fall in Love with Innovation” swoje prezentacje wygłosiły startupy, które tworzą innowacyjne rozwiązania z zakresu HR, marketingu, sprzedaży, produkcji i logistyki. Do każdej kategorii przypisane zostało jury, w skład którego wchodzili przedstawiciele P&G, reprezentujący odpowiedni obszar biznesowy.

Łącznie w inicjatywę „Fall in Love with Innovation”, firma Procter & Gamble zaangażowała ponad dwudziestu ekspertów, którzy mieli okazję zapoznać się z planami biznesowymi startupów i ocenić ich potencjał. Inicjatywa umożliwi wybranym firmom wzięcie udziału w drugiej edycji programu Startup SPARK, stąd obecność podczas prezentacji przedstawicieli Łódzkiej Specjalistycznej Strefy Ekonomicznej, organizatora programu akceleracyjnego.

Źródło zdjęć: © materiały partnera
Źródło zdjęć: © materiały partnera

- 16 startupów z różnych dziedzin przyjechało dzisiaj na warszawski Targówek, aby zaprezentować swoje narzędzia, projekty i plany biznesowe. Dla każdej z branż, zaangażowany został odrębny zespół specjalistów zarówno z P&G, jak i Startup SPARK. Naszym dzisiejszym, wspólnym zadaniem jest ocena, czy dany startup wejdzie do programu akceleracyjnego, a tym samym czy nawiąże współpracę z firmą Procter & Gamble – powiedział Kamil Kociszewski, Co-Founder ze Startup SPARK.

Procter & Gamble jest Partnerem programu Startup SPARK od 2017 r. W ramach pierwszej edycji, firma podjęła współpracę z 9 startupami, a jej wynikiem są gotowe rozwiązania, z których niektóre są już w trakcie fazy pilotażowej. Obecnie trwa rekrutacja do drugiej edycji programu, w której P&G podejmie współpracę z kolejnymi partnerami.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.