Wielkie święto UX już wiosną w Warszawie

Wielkie święto UX już wiosną w Warszawie08.03.2016 13:54
Źródło zdjęć: © materiały prasowe | Materiały prasowe

Znamy program tegorocznej edycji UX Poland. Już w kwietniu najlepsi na świecie specjaliści branży UX przyjadą do Warszawy, żeby uczyć, jak lepiej projektować doświadczenia swoich użytkowników i klientów. Program wydarzenia został właśnie ogłoszony na stronie www.uxpoland.com

Znamy program tegorocznej edycji UX Poland. Już w kwietniu najlepsi na świecie specjaliści branży UX przyjadą do Warszawy, żeby uczyć, jak *lepiej projektować doświadczenia swoich użytkowników i klientów.* *Program wydarzenia został właśnie ogłoszony na stronie www.uxpoland.com *

Jak zaprojetować markę, produkt, stronę www lub oddział naszej firmy w taki sposób, aby dostarczyć jak najlepszych doświadczeń naszym użytkownikom i klientom? Jak projektować nowe rozwiązania, żeby przynosiły nie tylko ekonomiczny dochód, ale i pożytek dla społeczności, do których są skierowane?

Wielkimi krokami zbliża się siódma edycja UX Poland, jednej z największych konferencji UX w Europie. Przez cztery dni, od 11 do 14 kwietnia, projektanci, profesjonaliści i laicy UX oraz przedsiębiorcy wezmą udział w specjalnie wyselekcjonowanych 16 wykładach i 8 całodniowych warsztatach, aby uzyskać odpowiedzi na te pytania.

W ciągu sześciu poprzednich edycji konferencja UX Poland gościła ponad dwa tysiące uczestników, którzy mogli się spotkać z ponad setką światowej sławy specjalistów branży UX (z ang. user experience) i HX (z ang. human experience) ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Afryki, krajów Bliskiego Wschodu oraz z Australii.

Każdego roku wydarzenie to odbywa się w innym, wyjątkowym miejscu na terenie Warszawy. Tym razem organizator, firma uselab, zaprosi uczestników do Centrum Nauki Kopernik, położonego nad brzegiem Wisły.

Od specjalistów dla specjalistów

W 2016 roku w konferencji udział weźmie ponad 350 uczestników. Swoje wykłady i praktyczne warsztaty poprowadzi 16 światowej sławy ekspertów i ekspertek z firm, będących liderami w swoich branżach. Wśród nich znajdą się między innymi:

- Jeff Gothelf (USA), autor książkowego bestselleru „Lean UX: Applying Lean Principles to Improve User Experience”, współzałożyciel i prezes Neo Innovation;

- Kendra Shimmel (USA), dyrektorka zarządzająca Cooper.com, Superwoman designu i strategii;

- Franco Papeschi (Chiny), dyrektor kreatywny Frog Design w Szanghaju, specjalista UX, pomagający przedsiębiorcom przekuć pomysły w produkty i start-upy;

- Jason Ulaszek (USA), założyciel UX for Good, organizacji wykorzystującej narzędzia UX do projektowania rozwiązań palących problemów społecznych, założyciel i prezes Inzovu;

- Lea Simpson (UK), dyrektorka strategiczna TH_NK, specjalistka od połączeń technologii, biznesu i innowacji;

- Draginja Nadaždin (Polska), dyrektorka Amnesty International Polska, członkini Rady Programowej Zachęty Narodowej Galerii Sztuki;

- Martin Oberhäuser (Niemcy), założyciel i dyrektor zarządzający Bureau Oberhaeuser, pasjonat wizualizacji danych i projektowania informacji;

- Wyatt Starosta (USA), UX researcher and strateg w Open Table, skupiony na “humanizacji” technologii;

- Beverly May (USA), inicjatorka i dyrektorka wykonawcza UX Awards, nauczycielka i konsultantka UX z prawie 20-letnim doświadczeniem w pracy przy projektach technologicznych;

- Giles Colborne (USA), dyrektor zarządzający cxpartners, członek jury UX Awards, autor książki “Simple and Usable”, która stała się hitem w USA, UK i Chinach;

- Sargheve Sukumaran (Indie/Polska), założyciel i Design Strategist w Designforstartups, wcześniej Head of Mobile Product Design w Samsung Design Studio, od ponad 9 lat projektujący produkty i doświadczenia w Europie, USA i Chinach;

- Bartek Balewski (Hiszpania), ekspert UX w Google, certyfikowany Google Sprint Master, specjalizujący się wprojektowaniu interakcji i usług;

- Marcin Bober (Polska/Holandia), projektant interakcji w Google, zajmujący się upraszczaniem skomplikowanych systemów, projektowaniem dla profesjonalnych odbiorców, wizualizacją informacji i informatyką społeczną.

Odpowiedzialność przede wszystkim

Głównym tematem UX Poland będzie w tym roku Odpowiedzialność w Projektowaniu. Podczas konferencji będą prezentowane przykłady produktów i usług zaprojektowanych w taki sposób, aby nie tylko generowały ekonomiczne zyski, ale również działały na korzyść społeczności, w których są wykorzystywane.Partnerami merytorycznymi wydarzenia zostały organizacje na co dzień zajmujące się pracą na rzecz odpowiedzialności: Amnesty International, walcząca o przestrzeganie praw człowieka na całym świecie i UX for Good, amerykańska organizacja wykorzystująca narzędzia UX do rozwiązywania społecznych problemów, głównie w Afryce.

Dzięki temu partnerstwu, oprócz wysłuchania wykładów, prezentujących jak projektanci mogą kreować dobro w otaczającym ich środowisku, uczestnicy będą mogli wziąć udział m.in. w projektowaniu rozwiązania, które ma szansę realnie wpłynąć na przebudowę i wzmocnienie systemu, wykorzystywanego do zarządzania problemem uchodźców na świecie.

Bilety na to inspirujące wydarzenie dostępne są pod adresem http://www.uxpoland.com/#tf-ticket

Więcej informacji o wydarzeniu znaleźć można na stronie internetowej: www.uxpoland.com oraz na profilach społecznościowych: www.facebook.com/UxPoland i https://twitter.com/UXPoland

Wi*ęcej informacji i kontakt dla prasy:*

Joanna Frejus

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.