Telewizory do 1 tys. zł. Niedrogie modele oferują coraz więcej

Telewizory do 1 tys. zł. Niedrogie modele oferują coraz więcej12.08.2019 14:11
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Duże telewizory przeładowane nowoczesnymi funkcjami to wydatek od kilku tysięcy wzwyż. Co, jeśli nasz budżet, dostępne miejsce i potrzeby są dużo mniejsze? W cenie do 1 tys. zł można już kupić sprzęt np. dla rodziny, która potrzebuje drugiego, mniejszego urządzenia, lub posiadaczy małych mieszkań.

Drugi telewizor w domu – nie przepłacaj

Jeśli kilku członków rodziny chciałoby oglądać telewizję o tej samej porze, ale zależy im na kompletnie różnych kanałach – niedrogie modele telewizorów LED do 1 tys. zł będą wystarczającym rozwiązaniem. Wbrew stereotypowej opinii nie chodzi o małe telewizorki o kiepskiej jakości obrazu. Urządzenie o przekątnej 40 cali ma około 93 centymetry szerokości i 53 wysokości, co jak na np. średni pokój lub małe mieszkanie powinno w zupełności wystarczyć.

Nowoczesny telewizor w niskiej cenie

Nowoczesny wygląd, wysoka jakość obrazu, funkcjonalność i łatwa obsługa – to tylko wybrane cechy nowoczesnych telewizorów. Wizyta w salonie ze sprzętem RTV może stworzyć wrażenie, że 1 tys. zł wyniesie nas prawdopodobnie miesięczna rata za telewizor, a nie koszt całego urządzenia. Tymczasem duży wybór urządzeń marek zyskujących na popularności sprawia, że nowy telewizor nie musi być dużym wydatkiem. Niektóre modele takich marek jak Manta, Toshiba czy Hitachi w niczym nie ustępują innym producentom sprzętu RTV i często oferują porównywalne parametry w lepszej cenie.

Mały nie znaczy słaby

Do niedawna tanie telewizory kojarzyły się z niską jakością obrazu i brakiem dostępu do nowoczesnych funkcji. Teraz model 40-calowy lub 32 calowy z opcją Smart, Wi-Fi, kilkoma wejściami USB i HDMI to koszt nawet 600 zł. Idealny np. do pokoju nastolatka lub jako telewizor do kawalerki. Na takim telewizorze poza oglądaniem seriali, filmów i innych programów, urządzisz też pokaz zdjęć z urlopu, które wyświetlisz z chmury albo prześlesz za pomocą łącza USB z laptopa bądź aparatu.

Telewizory do 1 tys. zł - także do małego pokoju

Wnętrze, gdzie chcemy postawić telewizor, powinno być odpowiednio duże, aby mógł w nim stanąć konkretny model. Nie każdy kupujący zdaje sobie z tego sprawę, że umieszczenie 50-calowego ekranu w pomieszczeniu o powierzchni np. 16 metrów kwadratowych jest możliwe, ale uniemożliwia odbiorcy pełny odbiór jakości obrazu. Z niewielkiej odległości nie jesteśmy w stanie zobaczyć tyle, ile z większej. Odległość między odbiorcą, a urządzeniem musi być odpowiednia, w odniesieniu do przekątnej ekranu. Zaleta mniejszych telewizorów to ich cena, ale też możliwość umieszczenia w małym pomieszczeniu.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.