Telefon komórkowy z Biedronki. Hit czy kit?

Telefon komórkowy z Biedronki. Hit czy kit?22.11.2012 12:10
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

Czasami asortyment na sklepowych półkach Biedronki potrafi zaskoczyć. Tym razem dyskont wprowadza do swojej oferty tani telefon komórkowy.

Kilka miesięcy temu pisaliśmy o tablecie z Androidem za 36. zł. Pozwalał zaoszczędzić 50 zł w porównaniu z najtańszymi ofertami, które można było znaleźć w internecie. Gadżet rozszedł się jak ciepłe bułeczki. Czy telefon z Biedronki stanie się kolejnym hitem sprzedaży?

"Polski" telefon komórkowy w Biedronce za 99 zł

  1. listopada do sklepów sieci Biedronka trafią telefony komórkowe w cenie 99 zł. To 50 zł taniej, niż wynosi sugerowana cena producenta. Na wybór nie ma co liczyć. Dostępny będzie wyłącznie jeden słuszny model 1065 Spectrum polskiej firmy myPhone. Oczywiście nazwanie go polskim telefonem byłoby nadużyciem, gdyż jest to sprzęt chińskiej produkcji z naklejkami polskiego importera.

Urządzenie będzie przeznaczone dla niewymagających użytkowników. Prosta obsługa, czytelne obrazkowe menu i duże klawisze mają sprawić, że sprzęt przypadnie do gustu seniorom. Z opresji może ich wybawić funkcja SOS, która za pomocą jednego przycisku umożliwia wezwanie pomocy. Jednak młodsi użytkownicy również znajdą coś dla siebie.

Co w specyfikacji?

Telefon posiada kolorowy wyświetlacz o podwyższonym kontraście, odtwarzacz muzyczny z obsługą MP3. radio FM, latarkę i tryb głośnomówiący. Nie mogło zabraknąć też ulubionej funkcji młodzieży, pozwalającej słuchać muzykę na głośniku. Są też takie podstawowe narzędzia jak zegarek, alarm, kalendarz i kalkulator. Oczywiście nie mogło zabraknąć czytnika kart microSD, którego zdaniem wielu często brakuje nawet w najnowszych, topowych smartfonach. Niestety fani „nowinek” mogą czuć się zawiedzeni. Zabrakło aparatu fotograficznego, więc nici z robienia zdjęć „z ręki” czy kręcenia filmików.

Akumulator litowo-jonowy o pojemności 80. mAh powinien zapewnić 11 dni w trybie czuwania lub wystarczyć na przeprowadzenie do 5 godzin rozmów.

sw/jg/sw

**[ Telefon dla seniora - sprawdź nowości, recenzje, testy ](

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.