T-Mobile: nowy rozdział w historii. Od operatora mobilnego do dostawcy usług telekomunikacyjnych i rozrywki

T-Mobile: nowy rozdział w historii. Od operatora mobilnego do dostawcy usług telekomunikacyjnych i rozrywki26.06.2019 11:11
Źródło zdjęć: © East News | AFP/EAST NEWS

T‑Mobile dołącza do grona konwergentnych graczy na polskim rynku. Nowa strategia to efekt blisko dwuletniej transformacji firmy w obszarze innowacji technologicznych, jakości sieci, kultury organizacyjnej oraz budowania znakomitej obsługi klienta na każdym etapie.

Świętujemy dziś strategiczną zmianę, do której przygotowywaliśmy się dwa lata. Przeszliśmy szereg zmian, które doprowadziły nas do pozycji najlepiej ocenianego przez klientów operatora w zakresie jakości sieci i oferowanych usług. Firmy, dla której jakość obsługi klienta stoi zawsze na pierwszym miejscu. Partnera, który oprócz usług mobilnych oferuje kompleksowe usługi konwergentne w jakości T‑Mobile. Dzisiaj otwieramy nowy sezon w historii T‑Mobile, w którym przestajemy być operatorem mobilnym, a stajemy się technologicznym partnerem naszych klientów

Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska.

Debiutująca w piątek, 28 czerwca oferta to odpowiedź na jedną z kluczowych potrzeb wyrażanych przez klientów, by otrzymać komplet usług telekomunikacyjnych od jednego zaufanego partnera. W tej właśnie roli – poprzez rozbudowę portfolio usług własnych, a także partnerstw z najlepszymi dostawcami treści i usług – chce występować T‑Mobile. Operator ułatwi klientom korzystanie z różnych kombinacji usług i możliwości opłacania wszystkiego w jednym rachunku.

Branża telekomunikacyjna wkroczyła w nową, dynamiczną fazę. Jej granice sięgają dziś już znacznie dalej niż jeszcze kilka lat temu i przenikają się m.in. z przemysłem rozrywkowym, medialnym czy technologicznym. Jak pokazują liczne badania rynkowe, stoją za tym czynniki takie jak:

  • urządzenia mobilne, które stają się podstawowym środkiem dostępu do treści i usług,
  • stałe połączenie urządzeń konsumentów do sieci oraz
  • personalizacja usług

Nowe technologie przyspieszyły proces konwergencji rynkowej, usługowej i technologicznej, zmieniając zasady, na jakich funkcjonował dotychczas rynek telekomunikacyjny. T‑Mobile odpowiada na ten trend, wcielając w życie nową, konwergentną strategię biznesową. Jej egzemplifikacją jest oferta Magenta 1 – pierwszy w historii operatora kompleksowy pakiet usług mobilnych, światłowodowych i rozrywki.

Obecność na rynku telekomunikacyjnym to już za mało. Dziś stawiamy kolejny, milowy krok w naszej podroży operatora konwergentnego. Poprzez systematyczne rozwijanie i tworzenie nowych usług – w szczególności tych dla domu – chcemy stać się operatorem pierwszego wyboru dla polskich klientów – podkreśla Maierhofer. W nowej ofercie stawiamy na staranny dobór produktów o najwyższej jakości.

To kierunek, który swoimi działaniami podpowiadają nam sami klienci. Coraz częściej widzimy, że czują się przytłoczeni zbyt dużą liczbą ofert i usług. Poszukują przy tym produktów najwyższej jakości. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując klientom najlepiej wyselekcjonowane usługi z najwyższej półki. Jestem przekonamy, że pozwolą nam one konkurować na rynku usług konwergentnych z operatorami, którzy do tego wyścigu dołączyli przed nami – podsumowuje Maierhofer.

Nowa oferta T‑Mobile, przygotowana zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm, pozwala łączyć w różnych kombinacjach usługi mobilne, internet dla domu (FMS), światłowód oraz rozrywkę. Dodatkowo zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorstw przygotowany został pakiet usług dodatkowych, które można swobodnie dołączać do wybranej oferty.

Szczegółowe informacje na temat oferty są dostępne pod tym adresem.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.