Sukces pierwszej edycji Warsaw Games Week!

Sukces pierwszej edycji Warsaw Games Week!26.10.2015 15:32
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Za nami wielkie święto graczy – Warsaw Games Week. Pierwszą edycję targów gier wideo odwiedziło aż 19 000 osób, w tym profesjonalni gracze, YouTuberzy i cosplay’erzy. W EXPO XXI nie zabrakło premierowych tytułów, najnowocześniejszego sprzętu, turniejów, pokazów tańca, a nawet koncertów. Dzięki licznym strefom tematycznym goście w każdym wieku mogli znaleźć coś dla siebie. Kolejna odsłona Warsaw Games Week już za rok!

W EXPO XXI zaprezentowało się kilkunastu wystawców. Oprócz czterech głównych partnerów – firm CENEGA, Microsoft, Sony Computer Entertainment Polska i Ubisoft, na Warsaw Games Week swoje stoiska mieli także Bad Pixel, Blondynki Też Grają, Ententa Ltd, Galeria Plakatu, Gamermag, Hyperbook, IQ Publishing, Media Mark i Roccat, Nintendo, Pixel, PlayWay, QubicGames, Saturn i Logitech. Organizatorem wydarzenia było Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPIDOR).

Pierwsza edycja targów spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem graczy. W ciągu trzech dni hale EXPO XXI Warszawa odwiedziło aż 19 000 osób, które spędzały długie godziny grając w premierowe i przedpremierowe tytuły przy ponad 500 stanowiskach, testując najnowocześniejszy sprzęt i próbując swojego szczęścia w licznych konkursach z nagrodami. Na Warsaw Games Week ze swoimi fanami spotkało się wielu YouTuberów, w tym m.in. JDabrowsky, Izak, Rezigiusz oraz SKKF. Wydarzenie cieszyło się również bardzo dużym zainteresowaniem mediów, ponad 400 dziennikarzy pracowało na terenie targów, a relacje na żywo nadawały licznie zgromadzone telewizje newsowe i stacje radiowe.

„Warsaw Games Week to impreza skierowana nie tylko do tzw. hardcore’owych graczy, ale również do rodzin z dziećmi. Na gości czekały kolorowe stoiska z grami dla najmłodszych, strefy samochodowe, sportowe, muzyczne oraz kina z pokazami przedpremierowych tytułów. Liczne atrakcje przygotowane zostały również na scenach, na których pojawiali się cosplay’erzy, YouTuberzy oraz goście specjalni. Dzięki bogatemu i atrakcyjnemu programowi udało nam się udowodnić, że rynek gier ma dużo do zaoferowania graczom w każdym wieku. Cieszymy się z ogromnego zainteresowania pierwszą edycją i zapraszamy za rok” – podsumowuje dr Dominika Urbańska-Galanciak ze stowarzyszenia SPIDOR.

Wybrane atrakcje

CENEGA

W strefie firmy CENEGA jedną z największych atrakcji była prezentacja gry Total War: WARHAMMER. Tłumy ściągnął również sobotni konkurs cosplay, w którym sędziowali znany YouTuber Patryk „ROJO” Rojewski oraz czołowi polscy cosplayerzy: Aleksandra „Shappi” Tora i Radosław Sierpowski z grupy „Crafts of Two”. Gracze mieli także niepowtarzalną szansę przetestowania gorących tytułów tej jesieni: Street Fighter V, Just Cause 3, NBA 2K16, Battleborn oraz Mad Max. Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się strefa stworzona specjalnie z myślą o najmłodszych – LEGO Video Games.

PlayStation

W strefie PlayStation graczom udostępniono aż osiem premierowych tytułów w wersji grywalnej lub w specjalnie przygotowanych salach kinowych. Fani gier bawili się przy Uncharted 4: Kres Złodzieja, Horizon: Zero Dawn, Star Wars Battlefront, Call of Duty Black Ops III, Ratchet & Clank, Shadow of the Beast oraz grach obsługiwanych przez PlayStation®VR: London Heist Interrogation i Kitchen.

W sobotę sceną PlayStation zawładnęli YouTuberzy. Na spotkanie z Rezigiuszem, Masterczułkiem, MultiGamePlayGuy i Izakiem przyszły tłumy fanów. Z wielkim entuzjazmem spotkał się również występ zespołu Afromental – Guitar Hero Live Show.

Ubisoft

W strefie Ubisoft na fanów gier czekała możliwość zagrania w wiele długo wyczekiwanych tytułów: Anno 2205, Assassin's Creed Syndicate, Just Dance 2016, Might & Magic Heroes VII, Tom Clancy's: Rainbow Six Siege oraz Tom Clancy's: The Division. Tłumy odwiedzających przyciągały również pokazy i konkursy tańca Just Dance oraz sobotnie spotkanie z zapalonym graczem i zawodnikiem KSW – Marcinem „Różalem” Różalskim.

Xbox

Podczas Warsaw Games Week firma Microsoft zaprezentowała najlepsze gry w historii konsoli Xbox, w tym grywalne wersje przedpremierowe Rise of the Tomb Raider, Halo 5: Guardians i Mirror’s Edge Catalyst.

Fani wyścigów chętnie próbowali swoich sił grając w Forza Motorsport 6 w specjalnych symulatorach. Gracze licznie odwiedzali również stanowiska piłkarskie FIFA 16 i Guitar Hero Live, a także stanowiska z grami ruchowymi Kinect – Just Dance 2016, Dance Central, Kinect Sports i Shape Up. Wielkim zainteresowaniem wśród najmłodszych cieszyła się strefa Minecraft.

Odwiedzający zaglądali również do stoiska Windows 10. gdzie można było przetestować najnowsze laptopy, tablety i urządzenia 2w1.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.