Stoisko targowe - reklama marki i nie tylko

Stoisko targowe - reklama marki i nie tylko10.07.2020 06:50
Źródło zdjęć: © materiał klienta
Artykuł sponsorowany

Uczestnictwo w imprezach branżowych to niezwykle cenne doświadczenie dla przedsiębiorstw oraz cenny wpis w firmowym portfolio. Popularność tego typu imprez świadczy o tym, że coraz większa liczba przedstawicieli biznesu upatruje tutaj swojej szansy na wypromowanie się oraz nawiązanie ciekawych relacji handlowych. Najlepszym zaś rodzajem reklamy będzie starannie przygotowane i zaplanowane w najdrobniejszym szczególe stoisko targowe.

Artykuł sponsorowany

Promocja marki

Systemy wystawiennicze dają wiele możliwości na puszczenie przysłowiowego oka do potencjalnych klientów przechadzających się po imprezie branżowej oraz osób, z którymi można nawiązać współpracę. Oprócz klasycznego brandingu, tj. wyeksponowanie logo firmy czy flagowych produktów, można sięgnąć po mniej schematyczne rozwiązania, które zachęcą do wizyty przy stoisku targowym. Obecnie trendy zmuszają do szerszego spojrzenia na zabudowę oraz przestrzeń, którą dysponuje firma w trakcie wydarzenia branżowego.

Nowoczesne stoisko targowe

Reklama rozumiana w nowoczesnych kategoriach to coś znacznie więcej niż postawienie banerów z logo oraz hasłem przewodnim przedsiębiorstwa. Stoisko targowe pojmowane w tych kategoriach będzie także wzbogacone o interaktywne elementy, nietypową konstrukcję oraz strefy służące do różnych celów. Uczestnicy imprezy oczekują, że zostaną zaproszeni przez wystawców do wspólnego przeżywania, doświadczania oraz zabawy. Stoiska targowe z powodzeniem mogą pełnić funkcję takiej wielopłaszczyznowej reklamy marki, a doświadczenie pokazuje, że odejście od schematów często okazuje się strzałem w dziesiątkę.

Planuj, organizuj i nie bój się odważnej kreacji

Podstawowym wyznacznikiem dla każdej marki, która planuje zaistnieć na imprezie branżowej, powinno być jednak ustalenie celów. Od tego będą zależały dalsze kroki i temu powinna być podporządkowana praca nad projektem zabudowy wystawienniczej. Właściwie wykreowana przestrzeń może ocieplić wizerunek marki, pokazać jej dynamiczne oblicze, profesjonalizm, poczucie humoru jej właścicieli oraz uwypuklić wiele innych cech, w zależności od potrzeb. Dostępne środki wyrazu: niezliczona ilość materiałów, które można zastosować do budowy stoisk targowych, różnorodność modułów oraz dodatków umożliwiają stworzenie spersonalizowanej zabudowy będącej prawdziwą wizytówką marki.

Stwórz przestrzeń dla klientów marki

Mając na uwadze to, że stoisko targowe jest narzędziem marketingowym służącym przede wszystkim do bezpośredniego kontaktu marki z klientami i kontrahentami, przestrzeń powinna sprzyjać takiemu spotkaniu. Pierwszy kontakt, podobnie jak pierwsze wrażenie, jest bardzo ważny i warto dołożyć starań, żeby wspomnienie o nim towarzyszyło uczestnikom wydarzenia na długo. Już krótka rozmowa w strefie relaksu bądź obejrzenie nagrania o działalności firmy na ekranie dotykowym, mogą zaowocować zwiększeniem zainteresowania oferty przedsiębiorstwa. Stoisko targowe to potężne narzędzie promocyjne, a umiejętnie wykorzystane może przyczynić się do dalszych sukcesów marki.

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.