Startują komórki Cyfrowego Polsatu

Startują komórki Cyfrowego Polsatu27.06.2008 21:41
Źródło zdjęć: © Polsat

30. czerwca pod marką Cyfrowy Polsat startują usługi telefonii komórkowej największej w Polsce platformy satelitarnej - Cyfrowego Polsatu.

W najbliższy poniedziałek w blisko 10 tys. punktów sprzedaży w całej Polsce będzie można skorzystać z usług pre-paid Rodzinnej Telefonii Komórkowej Cyfrowego Polsatu. _ Mam nadzieję, że zaproponowane przez nas produkty telekomunikacyjne spotkają się z równie przychylnym przyjęciem jak oferowane przez nas dotychczas usługi telewizyjne. Wierzę, że podwójna usługa Cyfrowego Polsatu, dająca zauważalne benefity jej użytkownikom, jest produktem oczekiwanym przez konsumentów _ - powiedział Dominik Libicki, prezes zarządu Cyfrowego Polsatu.

Operator zadecydował o wprowadzeniu nowej usługi pod tą samą marką, co usługi telewizyjne - Cyfrowy Polsat. _ Marka Cyfrowy Polsat jest bardzo dobrze rozpoznawalna i ceniona przez Polaków, a ponieważ wprowadzamy usługę podwójną, nie widzimy potrzeby, żeby występowała ona pod dwoma osobnymi markami. Naszym celem jest budowanie jednolitej, silnej marki utożsamianej z usługami multimedialnymi _ - tłumaczy Dominik Libicki. Cyfrowy Polsat nie wyklucza jednak przywrócenia ogłoszonej wcześniej marki Halo Polsat, w sytuacji uzyskania stabilnej pozycji nowych usług na rynku.

Aby zostać użytkownikiem sieci Cyfrowego Polsatu należy kupić starter o wartości 7 albo 25 zł. Każda minuta rozmowy do wszystkich sieci kosztuje 59 groszy i jest rozliczana w systemie sekundowym. Koszt wysłania SMS do wszystkich sieci to 20 groszy, a MMS 50 groszy. Za każde 100kB wysłanych lub odebranych danych trzeba będzie zapłacić 40 gr. Połączenie z własną pocztą głosową, pocztą głosową innego użytkownika lub z Centrum Obsługi Klienta kosztuje 59 groszy. Połączenie z Automatycznym Centrum Obsługi i numerami alarmowymi jest bezpłatne.

Cyfrowy Polsat zaproponował swoim odbiorcom 4 rodzaje doładowań - za 10 zł przedłuża ważność środków o 14 dni, za 25 zł - o 30 dni, za 50 zł - o 90 dni, a za 100 zł - o 180 dni.

Rodzinna Telefonia Komórkowa proponuje kilka bardzo praktycznych i niezwykle wygodnych rozwiązań. Użytkownik może utrzymać aktywny numer telefonu nawet bez regularnych doładowań, może rozmawiać nie mając środków na koncie - co miesiąc otrzymuje 15 krótkich rozmów za darmo, ma jedną, równą stawkę do wszystkich sieci.

Doładowanie kart pre-paidowych początkowo będzie możliwe w 10 tys. punktów sprzedaży detalicznej w całej Polsce. Nowa usługa Cyfrowego Polsatu będzie dostępna w 1300 punktach sieci sprzedaży usług płatnej telewizji. Jednocześnie Cyfrowy Polsat rozpoczyna współpracę w zakresie sprzedaży starterów oraz kart zdrapek z grupą kapitałową TelForceOne S.A., która zapewni dostępność asortymentu w kolejnych 2500 punktach sprzedaży. Dzięki współpracy z firmą Euronet doładowania elektroniczne będą możliwe w kolejnych 8000 punktów. Kolejnym dystrybutorem, z którym w lipcu Cyfrowy Polsat rozpocznie współpracę w zakresie sprzedaży starterów, kart zdrapek oraz doładowań elektronicznych w sieci 3000 punktów detalicznych jest spółka PayUp Polska. Również w lipcu sfinalizowana zostanie współpraca z firmą Connex Polska. Sieć partnerów tej firmy liczy blisko 2 500 punktów detalicznych i hurtowni.

Jednocześnie Cyfrowy Polsat prowadzi rozmowy z innymi znaczącymi na rynku partnerami handlowymi. Spółka planuje, aby sieć sprzedaży do końca br. składała się z około 40 000 punktów, w których będzie można kupić starter lub doładować konto - elektronicznie lub poprzez karty zdrapki.

Usługa post-paid w momencie wprowadzania na rynek będzie dostępna w 400 punktach sprzedaży oferujących usługi telewizyjne platformy, a do końca roku w 800 punktach.

Cyfrowy Polsat jako infrastrukturalny operator wirtualnej sieci telefonii komórkowej będzie świadczył usługi w oparciu o zbudowaną we własnym zakresie sieć telekomunikacyjną oraz o sieć radiową Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.