Splot mediów i telekomunikacji

Splot mediów i telekomunikacji22.10.2007 11:50
Źródło zdjęć: © wp

"Na początku była... treść" - oto przesłanie tegorocznego IV
Forum na Rzecz Usług Szerokopasmowych, które odbędzie się w dniach
13-14 listopada 2007 r. w Warszawie. Jedną z kluczowych kwestii
podejmowanych w trakcie IV Forum jest postępująca konwergencja branży
telekomunikacyjnej i medialnej

"Na początku była... treść" - oto przesłanie tegorocznego IV Forum na Rzecz Usług Szerokopasmowych, które odbędzie się w dniach 13-14 listopada 2007 r. w Warszawie. Jedną z kluczowych kwestii podejmowanych w trakcie IV Forum jest postępująca konwergencja branży telekomunikacyjnej i medialnej.

Forum to spotkanie branży telekomunikacyjnej, dostawców cyfrowych treści i usług multimedialnych oraz przedstawicieli administracji publicznej, w szczególności samorządowej, zainteresowanych rozwojem szerokopasmowej infrastruktury dostępowej.

Kto kontroluje sposób konsumpcji kontentu - pojawiające się nowe technologie czy odbiorcy? Jak zmieniają się oczekiwania konsumentów? Czy tradycyjne media odchodzą w zapomnienie? Czy treść jest najważniejszym czynnikiem w walce o Cyfrowy Dom? Kto będzie rządził rynkiem szerokopasmowym w przyszłości?

Na te pytania spróbują odpowiedzieć przedstawiciele firm mediowych, operatorów telekomunikacyjnych oraz portali internetowych podczas debaty „Tańcowała igła z nitką, czyli jak widzą swoją przyszłość operatorzy i dostawcy treści (nadawcy)”, która odbędzie się drugiego dnia trwania Forum (czwartek, 14 listopada 2007 r.). Do udziału w panelu zaproszono m.in.: Simona Boyda z UPC, Katarzynę Kieli z Discovery Networks Europe, Aleksandrę Kutelę z HBO, Jacka Murawskiego z Wirtualnej Polski, Francois Ramaela z Grupy TP oraz Piotra Waltera z TVN.

Istotne staje się również pytanie „Dlaczego rynkiem audiowizualnym, rynkiem masowego kontentu i treści, nadal rządzą stosunkowo nieliczne koncerny medialne?”. W szerszej perspektywie opowie o tym gość specjalny konferencji - Martin Olausson z brytyjskiej firmy analitycznej Strategy Analytics podczas prelekcji „Ile operatora – ile dostawcy i kontentu”. Podczas konferencji mowa tez będzie o serwisach społecznościowych jako jednej z najdynamiczniej rozwijających się usług w Internecie”,

Pełny program znajduje się pod tym adresem
Udział w spotkaniu jest bezpłatny wymaga jednakże wcześniejszej rejestracji.
Patronat medialny nad IV Forum objęli: Wirtualna Polska, Internet Standard, Radio PIN, TVN Biznes, TVN24.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.