Samoloty nie latają - wideokonferencje oblegane

Samoloty nie latają - wideokonferencje oblegane21.04.2010 15:05

W ostatnim tygodniu firma Polycom,odnotowała rekordowo wysokie wykorzystanie rozwiązań wideokonferencyjnych i telepresence. Wiele organizacji postanawia korzystać z technologii pragnąc zachować komunikację z pracownikami oraz utrzymać poziom efektywności i produktywności w okresie kiedy wstrzymany został ruch lotniczy.

Firma Regus, klient Polycom, zarządzająca największą globalną siecią 2 50. publicznie dostępnych sal wideokonferencyjnych oraz sal wyposażonych w systemy immersive telepresence, odnotowała ostatnio wzrost wykorzystania rzędu 108 procent w Wielkiej Brytanii, a 18 procent ogółem w Europie. Oddziały firmy Regus w Aberdeen, Manchesterze, Edynburgu, jak również na lotniskach Gatwick i Heathrow odnotowały zwiększoną ilość rezerwacji, ponieważ osoby podróżujące poszukują metod, które pozwoliłyby na płynne prowadzenie 'zwykłej działalności biznesowej’.

Źródło zdjęć: © (fot. Polycom)
Źródło zdjęć: © (fot. Polycom)

“Prawdą jest, że wiele organizacji nadal nie posiada efektywnych polityk zabezpieczenia na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń kiedy komunikacja staje się większym wyzwaniem, co oznacza, że cierpią na tym klienci oraz konkurencyjność,”. powiedział Mike Swade, wiceprezes na region EMEA w firmie Polycom. “Erupcja wulkanu oraz inne wydarzenia w ostatnim czasie, takie jak rozprzestrzenianie wirusa H1N1, uświadomiły wielu organizacjom, jaki potencjalnie wpływ mogą mieć zewnętrzne zdarzenia na działalność biznesową.” Firma Regus spodziewa się dalszego wzrostu zainteresowania komunikacją wizualną z uwagi na fakt, że organizacje dążą do utrzymania międzynarodowej komunikacji biznesowej w czasie trwania kryzysu lotniczego.

“Firmy korzystające z komunikacji wizualnej są lepiej przygotowane do działania w czasach kryzysów międzynarodowych tego typu, a zwrot z inwestycji w takich przypadkach jest natychmiastowy. Zważywszy, że nie ma jasnych przesłanek kiedy obecna sytuacja się zakończy, przedsiębiorstwa muszą poszukiwać alternatywnych sposobów komunikacji z personelem, partnerami, dostawcami i klientami. Latanie po świecie na spotkania nie jest już konieczne ani efektywne,” powiedział Swade.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.