Ruszyła kampania wizerunkowa sieci komórkowej WPmobi

Ruszyła kampania wizerunkowa sieci komórkowej WPmobi06.09.2007 23:26

Pod koniec sierpnia Wirtualna Polska – pod marką WPmobi – oficjalnie wystartowała jako wirtualny operator komórkowy. Z początkiem września rozpoczyna się intensywna kampania reklamowa tej oferty

Pod koniec sierpnia Wirtualna Polska –. pod marką WPmobi – oficjalnie wystartowała jako wirtualny operator komórkowy. Z początkiem września rozpoczyna się intensywna kampania reklamowa tej oferty.

„Naszą grupą docelową są osoby w wieku 15-24. z dużych miast, korzystające z Internetu oraz pre-paidów – czyli takie, które po pierwsze mają sceptyczny stosunek do reklam, a po drugie – dużo czasu spędzają przy komputerze oraz poza domem w towarzystwie przyjaciół. W związku z tym kampanię WPmobi oparliśmy na dwóch silnych filarach: Internecie oraz na outdoorze i mediach niestandardowych.” – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w WP. „Skuteczność nośników niestandardowych z sukcesem sprawdziliśmy zresztą w praktyce podczas naszej ubiegłorocznej kampanii – Internet z widokiem na… wp.pl. Z badań po kampanii wynika bowiem, że tego typu interaktywna komunikacja podoba się młodzieży i jest lepiej zapamiętywana.” – dodaje Joanna Pawlak.

Kampania rozpoczęła się silnym –. niestandardowym – uderzeniem. W dniu oficjalnego launchu w godzinach 20.00-01.00 Pałac Kultury w Warszawie został podświetlony z czterech stron na różowo. To pierwsza tego typu akcja w historii PKiN. Dodatkowo, w najbardziej zatłoczonych miejscach Warszawy (Nowy Świat, Chmielna, metro Centrum, metro Świętokrzyska) pojawiły się GoBoardy – mobilne nośniki ambientowe z hasłem „Zobacz RÓŻnicę”. Za ich pomocą rozdano przechodniom kilka tysięcy różowych okularów. Następnego dnia wykupiona została także pierwsza strona w sześciu wydaniach Metra – udająca „jedynkę” gazety i wyjaśniająca całe zdarzenie. „Podświetlenie PKiN było ogromnym przedsięwzięciem. Na kopułkach wokół Pałacu musieliśmy ustawić sprzęt oświetleniowy o łącznej wadze półtorej tony. Największym wyzwaniem było podświetlenie górnych partii budynku. Świecenie tego kolosa udało nam się jednak przeprowadzić zgodnie z planem. Doceniła to także nasza grupa docelowa – zdjęcia podświetlonego PKiN zrobione przez przechodniów
pojawiły się na prywatnych blogach w Internecie.” – opowiada Natalia Hatalska-Wozniak, Kierownik Zespołu Komunikacji w WP.
Wszystkie kreacje pojawiające się na nośnikach –. zarówno standardowych, jak i niestandardowych bardzo mocno wykorzystują element kontekstowości. Rozwiązanie to widoczne jest zwłaszcza w prasie, gdzie treść reklamy dostosowana jest do tego, co znajduje się na stronie redakcyjnej. „Grupa, do której docieramy, oczekuje od reklamy przede wszystkim rozrywki. Dlatego elementem wiodącym w naszej kampanii jest Brand Hero – Mobi – przybysz ze świata Internetu, który pozwala komunikować się z innymi ludźmi, a także załatwiać codzienne, pozornie trudne sprawy.” – mówi Natalia Hatalska. „Mobiego spotykamy w różnych sytuacjach i w różnych kontekstach: raz na zakupach, raz w przebraniu konduktora w pociągu, raz z popcornem na kolanach w projekcie wykorzystywanym na oparciach foteli w kinach. Łącznie przygotowaliśmy kilkadziesiąt wersji tej postaci.” – dodaje Natalia Hatalska.

Kampania WPmobi prowadzona będzie zarówno na tradycyjnych nośnikach wysokozasięgowych (prasa, outdoor, radio), jak i na nośnikach niestandardowych (uchwyty w autobusach, wlepki w pociągach, metrze, na lustrach w sieciach odzieżowych). „Kampanię koncentrujemy w siedmiu największych miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Katowicach. Tu widoczny będzie przede wszystkim silny outdoor: wykorzystaliśmy takie nośniki, jak citylighty wraz z projektem specjalnym umieszczonym na dachach przystanków, cityscrolle ustawione w miejscach spowolnionego ruchu oraz tyły autobusów –. tzw. fullbacki. Ale nie oznacza to, że nie będzie nas także i w mniejszych miejscowościach. Tu staramy się dotrzeć do naszej grupy docelowej za pomocą niestandardowych nośników – między innymi wykorzystując naklejki w sieciach odzieżowych, w pociągach TLK, ekspresach i Intercity, stojaki w sieciach restauracji, czy będąc na ulotkach pizzerii DaGrasso, PizzaHut i TelePizza.” – mówi Natalia Hatalska. „Nie zabraknie nas również
w miejscach, w których młodzież spędza najwięcej czasu – a zatem na uczelniach, w szkołach średnich i… w klubach. W tych miejscach wykorzystujemy nie tylko wlepki, ale także plakaty B1.”

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.