Ricoch otrzymał tytuł etycznej firmy

Ricoch otrzymał tytuł etycznej firmy26.05.2009 11:50
Źródło zdjęć: © IDG

Firma Ricoh Company, Ltd. ogłosiła, że znalazła się w gronie najbardziej etycznych firm świata roku 2009 (2009 World’s Most Ethical Companies) wybieranych przez Ethisphere Institute. Firma znalazła się w gronie laureatów spełniając szereg wymogów, wdrażając innowacyjne pomysły przysparzające zysk społeczeństwu i zmuszając rywali do naśladowania pozytywnych wzorców etycznych wyznaczanych przez firmę.

„Ricoh szczyci się mianem jednej z najbardziej etycznych firmy na świecie, co potwierdza zaangażowanie przedsiębiorstwa w promocję etycznych zachowań korporacyjnych”- powiedział Mariko Azuma, General Manager, CSR Office. „Nasze przywództwo wynika z wagi, jaką przywiązujemy do informowania o ważności zachowań etycznych w procesie prowadzenia biznesu a także z faktu, że robimy wszystko, aby upewnić się, że nasi pracownicy spełniają wysokie standardy, jakie wyznaczyliśmy dla siebie.”

W tym roku Ethisphere, będący zespołem powołanym do tworzenia, ulepszania i współdzielenia najlepszych praktyk etycznych w biznesie, społecznej odpowiedzialności korporacyjnej, zachowań antykorupcyjnych i stabilnego rozwoju, opublikował po raz trzeci rankingi WME, które ukazały się w pierwszym numerze magazynu Ethisphere Magazine.

W rygorystycznym wieloetapowym procesie badań analitycy i badacze Ethisphere przeanalizowali ponad 10.00. firm w celu wyłonienia najlepszych.
„Ricoh udowadnia, że jest jednym ze światowych liderów w spełnianiu wysokich standardów etycznych, wyróżniając się na tle innych firm branżowych, szczególnie biorąc pod uwagę nieetyczne działania i decyzje biznesowe, o których każdego dnia informują media”- powiedział Alex Brigham, Executive Director Ethisphere Institute. „Rywalizacja wśród firm biorących udział w tegorocznym konkursie “World’s Most Ethical Companies”. była bardzo zacięta, dlatego cieszymy się, że firma Ricoh znalazła się w czołówce etycznych korporacji. Bycie etycznym jest nie tylko dobre wizerunkowo, ale również jest to dobra praktyka biznesowa, umożliwiająca podjęcie działań bardziej dochodowych, zakończonych sukcesem.”

Metodologia tworzenia rankingu WME zawiera analizę kodeksów etycznych, historię naruszenia prawa, inwestycji w innowacyjne projekty i stabilny rozwój, działania przedsięwzięte w celu podniesienia integracji wewnątrz korporacji, badania nominacji ze strony kadry kierowniczej, konkurentów, dostawców i klientów, jak również współpracę z grupami konsumenckimi. Komitet doradczy do spraw metodologii 200. World’s Most Ethical Companies składał się ze znanych prawników, pracowników państwowych, profesorów i liderów organizacji, którzy analizowali metodologię wyłaniania zwycięzców w roku 2009.

Pełna lista nominowanych do 2009 World’s Most Ethical Companies znajduje się na stronie http://ethisphere.com/wme2009/.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.