Reklamy wideo wbudowane w papierową gazetę

Reklamy wideo wbudowane w papierową gazetę20.08.2009 11:16
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

Amerykańska stacja telewizyjna CBS chce być o krok przed konkurencją i wprowadza innowacyjny na skalę światową system reklamowanie swoich programów. Jesienna ramówka stacji będzie promowana w papierowym wydaniu gazety Entertainment Weekly poprzez umieszczone w niej reklamy wideo

Amerykańska stacja telewizyjna CBS chce być o krok przed konkurencją i wprowadza innowacyjny na skalę światową system reklamowania swoich programów. Jesienna ramówka stacji będzie promowana w papierowym wydaniu gazety Entertainment Weekly poprzez umieszczone w niej reklamy wideo - informuje serwis CNET.com.

Reklama ukaże się w papierowej gazecie 1. września i będzie stanowiła pierwszy na świecie film reklamowy umieszczony w papierowej gazecie. Akcja marketingowa CBS prowadzona jest we współpracy z firmą PepsiCo - producentem Pepsi, który obok reklamy programów telewizyjnych będzie promował swój produkt - Pepsi Max.

Umieszczenie filmów reklamowych na papierze jest możliwe dzięki technologii rozwijanej przez firmę Americhip. Materiał wideo wyświetlany jest na umieszczonym wewnątrz gazety wyświetlaczu TFT LCD, pokrytym poliwęglanową warstwą ochronną, która ma zapobiegać uszkodzeniom małego ekranu. Wyświetlacz pozwala na prezentowanie maksymalnie 40-minutowych filmów w rozdzielczości 320x24. pikseli. Bateria urządzenia pozwala na ok. 70 minut pracy, ale istnieje możliwość jej naładowania za pomocą umieszczonego na spodzie wyświetlacza złącza mini USB. Grubość wbudowanego w papier urządzenia wynosi 2,7 mm.

Po sukcesie rynkowym cyfrowych ramek fotograficznych i zalaniu naszych ulic multimedialnymi billboardami nadszedł czas, aby nowoczesne, interaktywne formy reklamy wkroczyły w kolejny segment rzeczywistości. Możemy się spodziewać, że to dopiero początek rewolucji w branży reklamowej i niedługo filmy promujące różne produkty będą do nas przemawiać z książek, gazet, murów i pojazdów.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.