Raport Interaktywnie.com: Ranking agencji interaktywnych 2015

Raport Interaktywnie.com: Ranking agencji interaktywnych 201512.02.2015 13:06
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Interaktywnie.com po raz piąty przygląda się przychodom, zyskom i stratom rodzimych agencji interaktywnych. Prezentujemy zestawienie firm z branży interaktywnej, prognozy na 2015 rok i case study najlepszych realizacji. Ale nie tylko... Dowiadujemy się też, co agencji sądzą o swoich klientach. Czy - w porównaniu do wyników sprzed roku - zmienili zdanie na ich temat?

Stawka, o którą toczy się gra na rynku interaktywnym z roku na rok rośnie. Świadczą o tym najlepiej wyniki agencji interaktywnych, które zostały ujęte w naszym rankingu. Kto zarobił najwięcej? O tym przekonasz się pobierając nasz bezpłatny raport, w którym po raz piąty prześwietlamy finanse branży. Na podstawie zebranych danych udało się stworzyć dwie obszerne tabele, zawierające wyniki ponad 3. firm za ostatnie dwa lata działalności. Jest to pierwszy tak obszerny raport na temat agencji interaktywnych w Polsce.

W rankingu można zobaczyć, jak agencje radziły sobie finansowo. Ale pieniądze to przecież tylko jedno z wielu kryteriów oceny ich pracy. Nie mniej istotnym są laury zdobywane w branżowych konkursach. Dlatego i my wybraliśmy realizacje, które stawiać można za wzór. Być może okażą się one inspiracją dla projektów w roku 2015.

Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)
Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)

Bo wygląda na to, że w 201. roku będzie się działo. Elektronika noszona (wearables), wideo osadzane w mailach, dalszy rozwój mobile czy większy nacisk na reklamy efektywnościowe... Agencje interaktywne, choć trzeba powiedzieć, że podział na digital i tradycyjne media coraz rzadziej ma rację bytu, będą musiały nie tylko wnikliwie obserwować trendy, ale i wdrażać nowości w swoich strategiach. Klienci - co wynika z ankiety przeprowadzonej w Interaktywnie.com - są bowiem coraz bardziej świadomi możliwości, jakie oferuje internet i coraz odważniejsi w korzystaniu z technologii.

- _ Większość klientów, z którymi pracujemy jest dobrze przygotowanych pod względem merytorycznym. Oczywiście są osoby, które mają większe doświadczenie i mniejsze. Rozpiętość wiedzy jest jednak mniejsza niż kilka lat temu. Poziom miedzy marketerami od interactive się wyrównuje _- ocenia Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający agencji Biuro Podróży Reklamy. Branża powinna być więc z jednej strony spokojna o przyszłość - zainteresowanie digitalem będzie tylko rosło, nie ma tu żadnej niespodzianki. Z drugiej - rosnąć będą też wymagania klientów, którzy nie tylko coraz sprawniej poruszają się po cyfrowym świecie, ale też oraz rzadziej chcą płacić za obietnice. W dobie internetu liczy się bowiem konkretny efekt.

Źródło artykułu:WP Tech
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.