Przed nimi nie uciekniesz. Złapią cię wszędzie

Przed nimi nie uciekniesz. Złapią cię wszędzie22.08.2011 12:58

Interaktywne billboardy stają się w dzisiejszych czasach coraz lepszym sposobem na dotarcie do ludzi. Poprzez swoją atrakcyjną formę zwracają uwagę, zachęcając tym samym do przyjrzenia się oferowanym produktom, czy usługom. Stają się one częścią dzisiejszego otoczenia, która obok promowania marek – wspiera kampanie społeczne.

Poniżej prezentujemy 1. najciekawszych przykładów interaktywnych billboardów.

1. Interaktywny billboard „Big in Japan”

Chcesz poczuć się jak prawdziwa gwiazda filmu czy estrady? Umożliwią ci to plakaty na przystankach autobusowych. Rozentuzjazmowany tłum dziennikarzy i błyskające flesze dadzą przechodniom możliwość poznania "smaku sławy", przy okazji promując szwedzki reality show.

2. Innowacja JCDecaux dla Cadbury

Firma, chcąc umilić czas pasażerom czekającym na autobus umieściła na przystankach ekrany dotykowe, na których wyświetlana jest interaktywna gra. Jeśli nie macie nic lepszego do roboty niż spłaszczanie czekoladowych jaj –. będziecie wniebowzięci.

3. Interaktywny billboard Hondy

Japoński producent samochodów przygotował gratkę dla wszystkich fanów motoryzacji. Jeśli zdecydujesz się wysłać na wskazany numer wiadomość SMS, twój trud zostanie nagrodzony. Bilbord w nagrodę oferuje aż dwie atrakcje –. miganie światłami eksponowanego auta lub wypuszczanie kłębów dymu z rur wydechowych.

4. Interaktywny billboard McDonald’s

Ten Bilbord to świetny sposób na promocję. Stanowi swojego rodzaju grę polegającą na robieniu zdjęć wyświetlanym w dość szybkim tempie przedmiotom . Jeśli się wam to uda, nagroda jest wasza –. odbiór w restauracji, oczywiście po okazaniu zdjęcia.

5. Innowacja JCDecaux dla Yell

Ten ekran może okazać się niezwykle przydatny. Umożliwia wyszukanie oraz wyświetlenie na mapie informacji na temat znajdujących się w okolicy miejsc.

6. Interaktywny billboard Live

Ekran ma za zadanie zachęcenie do reagowania na agresję przeciwko pracownikom służb publicznych. W bardzo ciekawy sposób obrazuje on napaść „ulicy”. na pracowników pogotowia.

7. Interaktywny billboard Xerox – Airport

Xerox przy pomocy dotykowego ekranu ukazuje najciekawsze fragmenty z życia ludzi często podróżujących samolotami. Wystarczy dotknąć ekran, aby wejść w interakcję z prezentacją, która jak widać cieszy się dość dużym zainteresowaniem przechodniów.

8. Innowacja JCDecaux dla Skunk Anansie

Billboard promujący grupę rockową Skunk Anansie umożliwia wygranie biletów na koncert zespołu poprzez jak najgłośniejszy śpiew jednej z piosenek. Co ciekawe, istnieje możliwość otrzymania na telefon komórkowy nagrania, na którym próbujemy naszych sił. Ciekawe co na to mieszkańcy sąsiadującej kamienicy.

9. IBM zmienia kolor aby dopasować się klienta

Kolorystyka bilbordu dostosuje się do koloru ubrań osoby przed nim stającej. Dzięki temu, bilbord ma ukazywać sposób w jaki firma podobno dostosowuje się do wymagań klientów.

10. Zewnętrzna kampania Google Video

Billboard w postaci ramki zawierającej elementy witryny Google Video umożliwia turystom nakręcenie pamiątkowego filmu w „Googlach”.

TK/SW/SW

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.