Poczta Polska uruchamia nowoczesne usługi

Poczta Polska uruchamia nowoczesne usługi11.07.2013 09:42

Poczta Polska uruchamia mobilną wersję neokartki. To pierwsza usługa z całej gamy eUsług, które będą dostępne na platformie mobilnej. Klienci mogą wysyłać wykonane smartfonem zdjęcie jako tradycyjną kartkę pocztową, którą do adresata dostarczy listonosz. Za usługę będzie można zapłacić SMS-em, przelewem i kartą.

_ - Aplikacja pozwala na wykorzystanie własnego zdjęcia z prywatnej galerii w urządzeniu lub też jednego z wielu przygotowanych wzorów okolicznościowych. Łatwa kompozycja umożliwi dopasowanie fotografii lub jego fragmentu i dodanie krótkiego tekstu na awersie kartki - _ wyjaśnia Grzegorz Świdwiński, prezes zarządu Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Aplikację można pobrać bezpłatnie ze sklepu Google Play. W pierwszej kolejności nowa funkcjonalność będzie dostępna dla użytkowników smartfonów, wkrótce pojawi się również na tabletach.

_ - Zaczynamy zgodnie z tendencjami rynkowymi od systemu Android, jednakże w planach są też kolejne, najbardziej popularne systemy: iOS, Windows Phone - _ wymienia Grzegorz Świdwiński.

Operator pocztowy planuje sukcesywnie rozwijać i usprawniać usługę neokartki, a docelowo aplikacja stanie się częścią dedykowanej dla e-usług platformy mobilnej.

_ - Kartka mobilna będzie się rozwijała tak jak kartka na stronie internetowej, czyli będą się pojawiały nowe funkcjonalności, głównie związane z większą elastycznością tej usługi i większą możliwością jej indywidualizacji - _ tłumaczy Grzegorz Świdwiński w rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria.

Dostęp przez kanał mobilny to rozszerzenie usługi dostępnej przez internet, która została uruchomiona na początku tego roku.

- Nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zainteresowania. Oczekiwaliśmy, że neokartka będzie używana głównie przy takich okazjach jak Walentynki, natomiast ponad połowa naszych klientów wysyła te kartki na wydarzenia indywidualne typu imieniny czy urodziny - podkreśla prezes Poczty Polskiej Usługi Cyfrowe. - Stąd decyzja o uruchomieniu aplikacji mobilnej, by klient mógł natychmiast poprzez kartkę wyrazić swoje emocje i uczucia.

Poczta Polska Usługi Cyfrowe pracuje równolegle nad kolejnymi e-usługami. Mają być nimi m.in.: e-znaczek i list hybrydowy, które pojawią się jeszcze w tym kwartale.

_ - E-znaczek to możliwość zakupienia znaczka przez internet i samodzielnego wydrukowania albo od razu na kopercie, albo na etykiecie samoprzylepnej - _ tłumaczy prezes. _ - List hybrydowy będzie zwykłym, tradycyjnym listem, który będzie można wysłać zarówno przez internet, jak i docelowo przez urządzenia mobilne - _ wyjaśnia.

Ujawnia natomiast, że głównym celem spółki na najbliższą przyszłość ma być wprowadzenie usług stricte elektronicznych, jak m.in. e-list.

_ - Jest to prawdziwy list w wersji elektronicznej. Damy użytkownikowi na platformie elektronicznej takie same możliwości jak przy tradycyjnej formie korespondencji: bezpieczeństwo, niezawodność, potwierdzenie nadania, potwierdzenie odbioru - _ tłumaczy Grzegorz Świdwiński.

Źródło: Newseria.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.