Play zapłaci raty za twojego nowego smartfona. Przez 9 miesięcy lub 6 miesięcy

Play zapłaci raty za twojego nowego smartfona. Przez 9 miesięcy lub 6 miesięcy12.10.2010 10:05

Comiesięczna rata za abonament i nowe urządzenie jest zbyt wysoka? Play proponuje: za smartfon nie musisz od razu płacić comiesięcznych rat, jeśli skorzystasz z propozycji operatora.

Partnerem materiału jest Play

Polski rynek telefonii jest niezwykle konkurencyjny, a operatorzy prześcigają się w pomysłach na nowe usługi i oferowane urządzenia. Jednym z ciekawszych rozwiązań może teraz poszczycić się Play – operator proponuje klientom między innymi pokrywanie kosztów rat za nowego smartfona. Dzięki temu operator może zaoferować dość nietypową promocję, która szczególnie może przypaść do gustu osobom planującym wymienić smartfon.
Play w zależności od wybranego smartfona obowiązuje się do pokrycia kosztów pierwszych 6 lub 9 rat za urządzenie. Przyjrzyjmy się bliżej szczegółom oferty.

Pierwsze 9 rat za darmo i 70 GB internetu

Promocja została podzielona dwie kategorie. Pierwsza z nich, która zwalnia klientów Play z opłacenia pierwszych 9 rat, a ponadto – w ramach oferty L lub Homebox – daje dostęp do 70 GB miesięcznego transferu, dotyczy wybranych smartfonów firmy Samsung oraz Xiaomi. Trzeba przyznać, że lista urządzeń objętych promocją jest długa i każdy znajdzie tu coś dla siebie. Dostępne są zarówno smartfony budżetowe dla mniej wymagających użytkowników, jak i najbardziej zaawansowane i nowatorskie składane konstrukcje Samsunga.

Wśród 18 smartfonów dostępnych w ofercie 9 rat za 0 złotych znalazły się takie popularne urządzenia jak Xiaomi Redmi 9 czy Xiaomi Redmi Note 9 Pro, ale także nieco bardziej zaawansowany i obsługujący sieć 5G nowy model Xiaomi Mi 10T 5G .

Ofertę zdominowały jednak najbardziej pożądane modele Samsunga z rożnych półek cenowych, m.in. liczne smartfony z serii A.

Na szczególną uwagę zasługują najbardziej zaawansowane urządzenia koreańskiego producenta, na czele ze świetnie przyjętym Samsung Galaxy S20 FE 5G oraz seria Galaxy S20 w ogóle.

Dla miłośników najnowocześniejszych konstrukcji jest czekają natomiast dostępny Samsung Galaxy Z Flip 5G.

Godnych uwagi urządzeń jest wśród promocyjnej dwudziestki znacznie więcej. Informacje na ten temat znaleźć można na stronach Play.

A jak ta promocja – skierowana do klientów przenoszących numer - wygląda w praktyce? Klienci zawierają z operatorem dwie umowy – jedna dotyczy abonamentu na 24 miesiące, druga zaś sprzedaży urządzenia na 36 miesięcy, z czego 9 miesięcy za naszego smartfona płaci Play. Należy również pamiętać, że musimy zapłacić cenę „na start” za smartfon przy podpisaniu umowy.

W zamian przez pierwsze dziewięć miesięcy łączna opłata za nowy smartfon i abonament jest nawet o połowę mniejsza. Szczególnie warto rozważyć wybór bardziej zaawansowanego smartfona – wówczas oszczędności mogą sięgać nawet 150 złotych miesięcznie!

Sześć rat za 0 zł z dowolnym smartfonem

Drugi poziom promocji obejmuje jeszcze większą liczbę smartfonów znajdujących się w ofercie Play, przy czym raty w wysokości 0 zł obowiązują przez pierwsze 6 miesięcy. Klienci mają także spory wybór w kwestii abonamentu – mogą się oni zdecydować na S, M, L lub Homebox. Tu również pamiętajmy, że musimy zapłacić cenę „na start” za smartfon przy podpisaniu Umowy.

Wybierać można spośród aż 64 telefonów, wśród których znajdziemy takie urządzenia jak:

Znów mamy zatem do czynienia z bardzo zróżnicowaną ofertą zarówno pod kątem specyfikacji sprzętowej poszczególnych urządzeń, jak i ich cen.

Prosto i bez oczekiwania

Trzeba przyznać, żenajnowsza oferta Play jest przemyślana – wybór urządzeń jest bardzo duży i zróżnicowany, a korzyści w postaci comiesięcznego obniżenia kwoty abonamentu z całą pewnością będą odczuwalne. Ponadto to operator zobowiązuje się do zajęcia się wszelkimi formalnościami – wystarczy, że klient złoży wniosek przeniesienie numeru online lub w salonie, a Play sam skontaktuje się z dotychczasowym operatorem i sfinalizuje przeniesienie. Co ważne – nie ma potrzeby czekać do końca umowy!

Nowego smartfona można odebrać nawet 6 miesięcy przed jej wygaśnięciem.

Partnerem materiału jest Play

Źródło artykułu:Materiał Partnera
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.