Play stawia na erotykę, czyli nowa kampania walentynkowa

Play stawia na erotykę, czyli nowa kampania walentynkowa10.02.2009 18:31
Źródło zdjęć: © Play

Właśnie ruszyła walentynkowa kampania reklamowa sieci Play. Operator po raz kolejny zaskakuje ofertą i kontrowersyjnym przekazem. Od dzisiaj będziemy mogli napotkać na przystankach autobusowych, w gazetach i na stronach internetowych serce składające się z setek pozycji seksualnych.

Play jest dobrze znany ze swoich reklam. Już na samym początku działalności zarzucano operatorowi epatowanie seksem i brak etyki w mediach. Jak widać od tamtej pory nic się nie zmieniło. Nowa kampania reklamowa, która promuje specjalną ofertę z okazji Dnia Zakochanych odbywa się pod hasłem "100. miłosnych impulsów w Play".

Źródło zdjęć: © Klikniji aby powiększyć
Źródło zdjęć: © Klikniji aby powiększyć

"Podobne techniki stosuje operator MobilKing, który z kolei jest kojarzony z seksizmem. Właściciele Play wychodzą z prostego założenia: bez względu na to czy reklama kogoś obraża czy się nie podoba ma zwracać na siebie uwagę. Aby tego dokonać najlepiej złamać tabu. To może dotyczyć wszystkiego co jest kojarzone z wartościami np. wiarą. Aby rozmawiać o sytuacji duchownych najlepiej pokazać księdza w otoczeniu pięknych kobiet i dyskusja gotowa. Podobnie jest ze świętem zakochanych. Play nie zyskałby zbyt wiele gdyby na ulicach polskich miast pojawiły się zdjęcia zdrowej rodziny" - mówi dla PC World Anna Waliszewska, socjolog zajmująca się społeczno-kulturową tożsamością płci.

Kampania została przygotowana przez agencję Brain i potrwa od 1. do 24 lutego 2009 roku. Reklamy, które pojawią się w prasie i Internecie, będą przedstawiały serce składające się z setek pozycji seksualnych.
"Dla mnie jest to reklama oburzająca. Rozumiem, że podstawowym celem kampanii jest jak największy zysk, mimo to powinna istnieć pewna granica przyzwoitości. Co ma odpowiedzieć mama na pytanie kilkuletniej córki: co to jest, czy tak wygląda miłość? Myślę, że projektanci plakatu zapomnieli, że nie żyją sami na tym świecie a ich praca ma wpływ na innych" - mówi dla PC World Robert Grodecki z "Ruchu na rzecz dobrej szkoły".

Kontrowersyjna kampania ma zwrócić uwagę na specjalną walentynkową ofertę komórkową. Klientów, którzy wykupią abonament w czasie trwania promocji czeka prezent w postaci 500 minut gratis oraz 500 dodatkowych minut, którymi można obdarować wybraną osobę z sieci Play. Dzięki temu nowi klienci Play zyskują aż 1000 dodatkowych minut na rozmowy z wszystkimi z sieci Play bez żadnych dodatkowych opłat. Darmowe minuty są do wykorzystania w ciągu 3 lub 6 miesięcy, w zależności od rodzaju abonamentu.

Źródło artykułu:idg.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.