Philips chce pokazać, że jest lepszy od innych

Philips chce pokazać, że jest lepszy od innych23.04.2009 07:03

"Philips, oczywiście” to kampania konsumencka, której celem jest pokazanie wyższości produktów Philips nad konkurencją. Agresywna międzynarodowa kampania zaangażuje 4000 pracowników Philips, którzy w 36 krajach w trakcie “In-Store Excellence Day” dostarczą przekaz kampanii do wybranych sieci handlowych. Dodatkowo 23 kwietnia w siedmiu miastach zostaną stworzone specjalne strefy, w których konsumenci Philips będą mogli przetestować i porównać produkty Philips z produktami konkurencji.

"Philips, oczywiście" to kampania konsumencka, której celem jest pokazanie wyższości produktów Philips nad konkurencją. Agresywna międzynarodowa kampania zaangażuje 4000 pracowników Philips, którzy w 36 krajach w trakcie “In-Store Excellence Day” dostarczą przekaz kampanii do wybranych sieci handlowych. Dodatkowo 23 kwietnia w siedmiu miastach zostaną stworzone specjalne strefy, w których konsumenci Philips będą mogli przetestować i porównać produkty Philips z produktami konkurencji.

Dział Philips Consumer Lifestyle rozpoczyna bezprecedensową globalną kampanię konsumencką, by pokazać wyższość produktów Philips nad konkurencją. Kampania skierowana jest do konsumentów, którzy w obecnej sytuacji ekonomicznej potrzebują sprzętów gwarantujących możliwość długiego użytkowania. Globalnej kampanii towarzyszyć będzie intensywna akcja medialna obejmująca telewizję, serwisy online, PR i drukowane środki przekazu.

Źródło zdjęć: © (fot. Philips)
Źródło zdjęć: © (fot. Philips)

Zintegrowana pod jednym hasłem, kampania produktowo-biznesowa działu Consumer Lifestyle ma na celu pokazanie, że produkty Philips nadal są najlepszym wyborem dla konsumentów, poprzez zwrócenie uwagi i bezpośrednie porównanie z konkurencją, Będzie to największa kampania porównawcza w historii Philips. Weźmie w niej udział ponad 400. pracowników Philips, którzy 23 kwietnia podczas In-Store Excellence Day odwiedzą ponad 10 000 sklepów w 36 krajach na całym świecie, by promować główny przekaz kampanii „Philips, oczywiście”.

W Polsce pracownicy działu Philips Consumer Lifestyle w ciągu jednego dnia odwiedzą ponad 30. najlepszych sklepów AGD RTV w całej Polsce.

„Celem kampanii jest nie tylko bezpośrednie dotarcie do konsumenta i nawiązanie bliższych relacji z parterami biznesowymi, ale również stymulacja rynku przed sezonem wakacyjnym. Dzięki kampanii chcemy podkreślać unikalne cechy naszych produktów pokazując ich przewagę nad produktami konkurencji, co wyraźnie potwierdzają przeprowadzone niedawno badania wśród konsumentów. Odzwierciedleniem tych badań jest hasło przewodnie kampanii „Najlepszy wybór. Philips oczywiście”. - mówi Piotr Mirosław , Customer Marketing Director w dziale Consumer Lifestyle Philips Polska.

  1. kwietnia poszczególne zespoły dostarczą kreatywne i przyciągające wzrok materiały promocyjne z hasłem kampanii. Bezpośrednie promocje w sklepach i inne aktywności będą miały miejsce przez cały dzień. Akcja swoim zasięgiem obejmie między innymi Polskę, Chiny, Indie, Włochy Holandię, Rosję, Wielką Brytanię, Stany Zjednoczone i Szwecję.

Ogłaszając launch kampanii Gary Raucher (VP & Head of Integrated Marketing Communications ,Philips Consumer Lifestyle) powiedział: „W firmie Philips jesteśmy bardzo dumni z wieloletniego doświadczenia w dostarczaniu konsumentom innowacyjnych produktów, najwyższej jakości. W obecnej sytuacji ekonomicznej, kiedy jakość produktu ma dużo większe znaczenie dla klienta, ta kampania umocni naszą pozycję lidera w dostarczaniu produktów najwyższej jakości, co potwierdziły niezależne badania GFK przeprowadzone wśród konsumentów. W czasie, gdy konsumenci koncentrują się na wyborze produktów najlepszej jakości, ta kampania potwierdza nasze zaangażowanie w oferowaniu produktów, które prześcigają konkurencję.”

Oprócz promocji w sklepach i intensywnej światowej kampanii medialnej, w siedmiu europejskich miastach, w specjalnie przygotowanych strefach, konsumenci będą zaproszeni do wzięcia udziału w testach porównawczych produktów Philips vs konkurencja. Akcja rozpoczyna się w kwietniu w Sztokholmie w Szwecji. Akcja zakończy się w połowie czerwca w Paryżu. Konsumenci będą mogli przetestować produkty z asortymentu działu Consumer Lifestyle Philips, takie jak: telewizory, ramki elektroniczne, odtwarzacze MP3. bezprzewodowe słuchawki, kina domowe, odkurzacze i wiele innych produktów.

Filmy nakręcone przez użytkowników oraz inne filmy zawierające testy produktów będą umieszczone na specjalnie przygotowanej stronie Philips Test Zone. Dzięki tej stronie użytkownicy i konsumenci Philips będą w łatwy sposób mogli dzielić się swoimi doświadczeniami.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.