Pepsi wypuszcza swojego smartfona!

Pepsi wypuszcza swojego smartfona!21.11.2015 11:53
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Producentów elektroniki w Chinach jest całkiem sporo i nietrudno znaleźć takiego, który w zamian za duże zamówienie chętnie rozpocznie produkcję pod inną marką. Bardzo długo korzystali z tego inni producenci, widząc w tym możliwość zwiększenia produkcji lub całkowitego jej outsourcingu. Teraz jednak po taki pomysł sięgnęło Pepsi.

Jak się okazuje, z całkiem niezłym skutkiem. Stworzony na zlecenie producenta napojów gazowanych przez Shenzhen Scooby Communication Equipment Co. Pepsi P1 należy do urządzeń z niższej półki cenowej, ale za równowartość 200 dolarów jego projektantom udało się zmieścić w obudowie całkiem sporo.

Pepsi P1 wyposażony został bowiem w wyświetlacz o przekątnej 5,5 cala, ośmiordzeniowy procesor MediaTek MT6592 taktowany częstotliwością 1,7 GHz oraz układ graficzny Mali 450-MP4. Dodatkowo użytkownicy otrzymają do dyspozycji 2 GB pamięci RAM oraz 16 GB pamięci wewnętrznej, którą można rozszerzyć przy pomocy kart microSD. W aluminiowej obudowie zmieściły się także moduły LTE, WiFi 802.1 b/g/n, Bluetooth 4.0, GPS dwa sloty na karty SIM oraz czytnik linii papilarnych. Bateria wykorzystana do zasilania urządzenia posiada pojemność 3000 mAh, a całość działa pod kontrolą Androida 5.1. Lollipop.

Pomimo tego, że Pepsi wypuszcza na rynek urządzenie sygnowane własnym logo, raczej nie należy spodziewać się, by producent napojów gazowanych chciał zawojować rynek smartfonów. Przypadek P1 jest raczej zabiegiem marketingowym obliczonym na zwiększenie świadomości marki w Chinach. Wskazuje na to sposób, w jaki firma promuje swoje urządzenie – zbierając za pośrednictwem chińskiego serwisu crowdfundingowego środki na jego „produkcję”.

Wszystko jednak wskazuje na to, że pomysł chwycił, ponieważ promocyjne partie telefonów, za które trzeba było w przedsprzedaży zapłacić 78 i 110 dolarów już się rozeszły. Jeśli cel zbiórki zostanie osiągnięty, a to raczej nie będzie problemem ponieważ ustalono go na niecałe 50 tysięcy dolarów, smartfon już niebawem zadebiutuje w Chinach w cenie właśnie 200 dolarów za sztukę.

Pozostaje nam mieć nadzieję, że jeżeli jego regularna sprzedaż również spotka się z tak dużym zainteresowaniem, to Pepsi zdecyduje się wejść z tym pomysłem również na inne rynki!

Polecamy na stronach Giznet.pl: Google testuje strumieniowanie aplikacji

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.