Orange otwiera nowoczesny Smart Store. W środku bogata oferta i serwis naprawczy "od ręki"

Orange otwiera nowoczesny Smart Store. W środku bogata oferta i serwis naprawczy "od ręki"15.06.2018 14:40
Źródło zdjęć: © Mat. prasowe

Firma właśnie otworzyła salon inny niż wszystkie. Nowoczesna placówka to miejsce, które będzie wzorem do tworzenia i modernizowania punktów w naszym kraju. Dlatego stanęła w samym sercu stolicy.

Nowy, osiemnasty już Smart Store Orange powstał w centrum Warszawy, w dawnym Domu Towarowym Sezam przy ul. Marszałkowskiej 126/134. A w nim - pierwszy w Polsce punkt serwisowy, w którym eksperci od ręki usuną większość usterek. Do końca tego roku Orange chce otworzyć jeszcze pięć większych salonów w formule Smart Store i zmodernizować ponad 100 mniejszych punktów w całym kraju.

Źródło zdjęć: © WP Tech | Grzegorz Burtan
Źródło zdjęć: © WP Tech | Grzegorz Burtan

- Pierwszy Smart Store otworzyliśmy w Warszawie w 2015 roku. Sezam to wyjątkowe miejsce, nasz najnowocześniejszy salon w samym sercu Warszawy, oferujący najbardziej zaawansowane technologie i smartfony. Dziś mamy już 18 takich interaktywnych salonów w kilkunastu większych polskich miastach - powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. - W ciągu miesiąca Smart Store'y odwiedza średnio dwa razy więcej osób niż tradycyjne salony. To przyjazne i maksymalnie spersonalizowane podejście do klientów, zapewniające najwyższe standardy obsługi. Miejsce, w którym mogą załatwić sprawy związane z ich usługami, ale i przetestować urządzenia i dokonać niezbędnych napraw. Pomysł sprawdza się tak dobrze, że modernizujemy również mniejsze salony, wprowadzając do nich elementy ze Smart Store’ów - dodał.

Źródło zdjęć: © Mat. prasowe
Źródło zdjęć: © Mat. prasowe

- Przecięcie wstęgi to największy obowiązek, jaki mam w firmie - zażartował Stéphane Richard, prezes Orange Polska. - Dziękuję zespołowi, który umożliwił otwarcie sklepu w tak cudownym miejscu i wszystkim, którzy dopracowali ten sklep w tylu detalach. Smart Store taki jak ten to kluczowy element strategii, która pozwoli dostarczyć klientowi nową jakość doświadczeń. Wszystko zaczyna się od jakości sieci, dlatego inwestujemy w sieć światłowodową i chcemy być liderem sieci 5G. Planujemy otworzyć 1000 Smart Store'ów na całym świecie, Polska zajmuje ważne miejsce - dodał Richard.

Aż 60 proc. nowych klientów Orange decyduje się na zakup usług w salonach sprzedaży. Dwóch na trzech, którzy chcą dokupić dodatkowe usługi, robi to właśnie w salonie. Dlatego Orange inwestuje w sieć swoich punktów. Jeszcze w tym roku kolejne salony w formule Smart Store powstaną w Krakowie, Chorzowie, Bydgoszczy, Toruniu i Nowym Sączu. Oznacza to, że "smart" będzie już co dziesiąty salon własny. Orange modernizuje też mniejsze salony - do końca roku nową oprawę zyska ponad 100 punktów, a do 2021 roku zmodernizowane zostaną wszystkie placówki.

Co ważne, nie będzie konieczne czekanie w kolejce. W trakcie pobierania numerka możliwe będzie wpisanie numeru telefonu i otrzymanie wiadomości SMS, kiedy nastąpi nasza kolej. Konsultanci mają czekać do 10 minut na klienta.

Salon w centrum Warszawy obsłuży do 900 klientów dziennie. Orange kładzie w nim duży nacisk na promocję oraz sprzedaż akcesoriów do smartfonów oraz konsol. Smart Store został podzielony na trzy sekcje: Dom, Rozrywka oraz Firma.

Nowością w Smart Store Sezam będzie serwis telefonów komórkowych, który powstał we współpracy z firmą CTDI. Klienci będą mogli dokonać większości napraw od ręki, bezpośrednio w salonie, bez konieczności umawiania kuriera, rozstawania się z telefonem na kilka dni oraz wypełniania formalności. Naprawy wykonają pracownicy serwisu autoryzowanego przez większość producentów sprzętu. Będzie można tu również dokonać napraw na podstawie gwarancji lub rękojmi producenta.

Dodatkowo, każdy kto odwiedzi Smart Store przed 22 czerwca 2018, może wziąć udział konkursie, w którym można wygrać: iPhone 8 256 GB, iPhone 8 64 GB oraz dron Goclever Transformer FPV.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.