Nowe technologie zmieniają oblicze handlu.

Nowe technologie zmieniają oblicze handlu.17.06.2019 14:51
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com | shutterstock.com
Artykuł sponsorowany

Grupa Eurocash wspiera i nagradza przedsiębiorców za proaktywne myślenie o rozwoju sklepów.

Grupa Eurocash w ramach akcji "Herosi Innowacyjności" przeznaczy łącznie 1 mln zł na ponad 50 innowacyjnych projektów zgłoszonych przez współpracujących z nią niezależnych przedsiębiorców. Wnioski można składać w trzech kategoriach tematycznych. Akcję wspierają: Katarzyna Dowbor, Zbigniew Urbański oraz Przemysław Talkowski – ambasadorzy akcji.

Gwałtowny rozwój nowych technologii, który zaobserwować można również w branży handlowej, sprawia, że sieci prześcigają się w sposobach budowania pozytywnych doświadczeń klientów odwiedzających ich sklepy. Tymczasem właściciele lokalnych sklepów, pomimo posiadania wielu innowacyjnych pomysłów na rozwiązania, często nie mają środków na ich realizację. Kategoria Inwestuję w technologię akcji „Herosi Innowacyjności” jest dedykowana tym przedsiębiorcom, którzy mimo ograniczonych środków chcą rozwijać swój biznes w oparciu o najnowocześniejsze technologie.

- Od lat z zainteresowaniem śledzę nowoczesne rozwiązania technologiczne pojawiające się w branży handlowej. Komfort i szybkość realizacji zakupu to obecnie dwie najważniejsze wartości w walce o klienta. Dlatego cieszę się, że akcja "Herosi Innowacyjności", a zwłaszcza kategoria, której jestem ambasadorem, umożliwi właścicielom lokalnych biznesów wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań w ich sklepach. Wierzę, że właściciele lokalnych sklepów, ze względu na swoje bliskie relacje z klientami, realnie przyczynią się do wprowadzenia zmian zwiększających satysfakcję ich klientów, pracowników, jak i ich samych. Każdy zgłoszony pomysł będzie wzięty pod naszą uwagę. Zgłaszać można zarówno projekty obejmujące wprowadzenie kas samoobsługowych, jak i te odnoszące się do usprawnienia zarządzania towarem, np. elektroniczne cenówki. Wszystko zależy od konkretnych potrzeb danego przedsiębiorcy - mówi Zbigniew Urbański, ambasador kategorii Inwestuję w technologię.

Zbieranie zgłoszeń potrwa do 24 lipca 2019 roku. Następnie od 1 sierpnia do 10 września projekty, które przejdą weryfikację formalną, zostaną poddane ogólnopolskiemu głosowaniu na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl. Po tym etapie, wszystkie inicjatywy zostaną ocenione przez Jury, a ocena końcowa wniosku będzie sumą punktów za poparcie społeczne (punkty z internetowego głosowania) oraz za biznesowy potencjał pomysłu. Zwycięskie pomysły zostaną ogłoszone 24 września 2019 roku podczas Kongresu Akademii Umiejętności w Łodzi.

Ponieważ tematem przewodnim konkursu jest innowacyjność rozumiana dużo szerzej niż tylko najnowsze technologie, poza kategorią Inwestuję w technologię przedsiębiorcy mają do wyboru kategorię Zmieniam świat lokalnie, którą opiekuje się Katarzyna Dowbor, dziennikarka i prezenterka telewizyjna oraz Stawiam na praktyczne rozwiązania, której ambasadorem jest Przemysław Talkowski, znany dziennikarz biznesowy i społeczny. Pierwsza z nich skierowana jest do przedsiębiorców angażujących się w życie lokalnych społeczności i chcących wprowadzić pozytywną zmianę w otoczeniu sklepu. Druga z kolei dedykowana jest projektom, które wpłyną na usprawnienie pracy w sklepie.

Ponadto projekty mogą być zgłaszane w 3 kategoriach finansowych. W sumie nagrodzone zostaną 54 projekty, które otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 1 mln zł – 1 nagroda w wysokości do 100 000 zł, 3 nagrody do 50 000 zł oraz 50 nagród do 15 000 zł. Szczegółowe informacje o akcji „Herosi Innowacyjności” oraz regulamin znajdują się na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl.

Artykuł sponsorowany
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.