Nowa wertykalna sieć reklamowa - tym razem w grach flash

Nowa wertykalna sieć reklamowa - tym razem w grach flash26.08.2009 15:30

AdAction uruchomiło sieć reklamy w grach flash - FlashAds. Reklama w grze flash wyświetlana może być przed rozpoczęciem gry, w trakcie oraz po jej zakończeniu. Wg zapewnień twórców taka forma promocji najlepiej sprawdza się w kampaniach wizerunkowych i sprzedażowych

Sieci tematyczne z zakresu sportu i stylu życia, budownictwa, erotyki, oferujące reklamę na witrynach adresowanych do kobiet (od Agory i IDMnet), czy do miłośników gier - wyraźnie rynek reklamowy w omawianym obszarze ożywił się ostatnimi czasy. Teraz do krajobrazu sieci wertykalnych dołącza kolejna FlashAds, za pośrednictwem której dotrzeć będzie można do fanów gier flash.

Wg zapewnień twórców, firmy AdAction, FlashAds jest pierwszą tego typu polska siecią reklamową, w której nośnikiem reklamy są gry flash.

Reklamy wyświetlane są na kilka sposobów. Pierwszym jest emisja przed rozpoczęciem gry (pre-roll) - użytkownik musi obejrzeć krótką reklamę, aby móc zagrać w grę. Drugim rodzajem jest emisja w trakcie (in-game), na przykład po ukończeniu jakiegoś etapu gry. Ostatnia forma emisji reklamy to reklama na koniec gry, na przykład pod tablicą wyników.

Gry w których emitowane są reklamy pogrupowano w kategorie tematyczne i pod kątem gracza. Pozwala to na dopasowanie reklam do grupy celowej pod względem wieku, płci czy zainteresowań.

_ Reklamy są wyświetlane nieinwazyjnie i nie denerwują graczy. Poza tym pozwalają dotrzeć z przekazem w jednym z najlepszych momentów, podczas relaksu, w przerwie pomiędzy kolejnymi zadaniami w ciągu dnia. Taka reklama świetnie nadaje się zarówno do kampanii wizerunkowych, jak i sprzedażowych, a FlashAds pozwala na emisję wielu formatów, od prostych reklam flash po zaawansowane reklamy video _ - informuje Tomasz Glinka, dyrektor sieci FlashAds.

Oferta AdAction skierowana jest do twórców gier, deweloperów, którzy chcą zarabiać na tworzonych przez siebie grach, a także wydawców serwisów internetowych zainteresowanych prezentacją gier na swoich stronach oraz oczywiście do reklamodawców.

Źródło: AdAction

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.