Nokia wprowadza trzy nowe modele 6700, 6303 i 2700 - classic

Nokia wprowadza trzy nowe modele 6700, 6303 i 2700 - classic29.01.2009 10:44

Firma Nokia zapowiedziała dziś wprowadzenie na rynek trzech telefonów komórkowych. Modele 6700 classic, 6303 classic i 2700 classic oparte są na koncepcji, dzięki której firma stała się liderem branży. Nowe trio oferuje funkcjonalność i komfort obsługi oraz nowoczesne wzornictwo i najwyższej jakości materiały, a to wszystko w konkurencyjnym przedziale cenowym.

Liderem nowej kolekcji jest telefon Nokia 670. classic, kontynuator idei jednego z najpopularniejszych produktów firmy - modelu 6300. „Telefon Nokia 6300, który pojawił się w 2006 roku, podniósł poprzeczkę w dziedzinie projektowania i wysokiej klasy materiałów oraz pobił wszelkie rekordy sprzedaży w średnim segmencie telefonów komórkowych. Nokia 6700 classic dzięki pięknej, smukłej konstrukcji oraz doskonale skomponowanej funkcjonalności podnosi tę poprzeczkę jeszcze wyżej” - powiedział Soren Petersen, wiceprezes firmy Nokia. „Nasz nowy produkt ma wspólne DNA ze swoim poprzednikiem, dlatego wierzymy, że będzie to jeden z naszych najlepiej sprzedających się telefonów w 2009 roku” - dodał Petersen.

Źródło zdjęć: © 6700 Classic (fot. Nokia)
Źródło zdjęć: © 6700 Classic (fot. Nokia)

Nokia 670. classic łączy gładkie powierzchnie, wysokiej klasy materiały oraz precyzyjnie skonstruowane części z metalową klawiaturą, która jest dopełnieniem eleganckiego wykończenia. Udoskonalony w stosunku do swojego poprzednika model 6700 classic ma aparat fotograficzny o rozdzielczości 5 Mpix, nawigację A-GPS z aplikacją Nokia Maps, a także szybką transmisję danych HSDPA i HSUPA, dzięki czemu można szybciej niż dotychczas przesyłać zdjęcia i wideo. Dostępny w szacunkowej cenie detalicznej 235 euro, bez podatków i dopłat, telefon ten stanowi doskonałą propozycję spełniającą oczekiwania właścicieli modelu Nokia 6300.

Źródło zdjęć: © 6303 Classic (fot. Nokia)
Źródło zdjęć: © 6303 Classic (fot. Nokia)

Nokia 630. classic, którego szacunkowa cena detaliczna bez podatków i dopłat ma wynosić 135 euro, jest idealnym telefonem dla osób ceniących model Nokia 6300. Zdjęcia z aparatu o rozdzielczości 3,2 Mpix ożywają na dużym ekranie 2,2", a długą listę funkcji, jak np. Nokia Maps, dopełnia doskonała pojemność baterii. Oprócz tych wszystkich zalet, do standardowego wejścia audio 3,5 mm można podłączyć dowolne akcesorium muzyczne i uzyskać w pełni funkcjonalny odtwarzacz muzyczny, mieszczący tysiące ulubionych utworów.

Źródło zdjęć: © 2700 Classic (fot. Nokia)
Źródło zdjęć: © 2700 Classic (fot. Nokia)

Ostatnią z zapowiedzianych nowości Nokia jest model 270. classic. Przy szacunkowej cenie 65 euro bez podatków i dopłat jest to jeden z najtańszych telefonów Nokia posiadających pełną gamę funkcji. Telefon ten ma gniazdo kart pamięci o pojemności do 2 GB, wbudowany odtwarzacz muzyczny oraz aparat fotograficzny o rozdzielczości 2 Mpix. „Dzięki tym funkcjom można zapisywać, wyświetlać i udostępniać pliki w wielu różnych formatach za pośrednictwem serwisu Share on Ovi firmy Nokia lub nieograniczonej liczby innych witryn. Dzięki zaawansowanej funkcjonalności, a jednoczesnej prostemu interfejsowi Nokia 2700 classic może stworzyć dla wielu swoich właścicieli okazję do pierwszego kontaktu z Internetem” - podsumował Petersen.

Wszystkie trzy urządzenia mają trafić do sprzedaży w drugim kwartale 2009 roku.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.