Nokia chce miliarda dusz

Nokia chce miliarda dusz16.09.2010 09:49

Nokia podczas dorocznego spotkania Nokia World przedstawiła strategię, której celem jest zapewnienie dostępu do Internetu kolejnemu miliardowi ludzi. Aby go zrealizować, firma planuje oferować na rynkach wschodzących zaawansowane, a jednocześnie przystępne cenowo telefony komórkowe i dostosowane do lokalnej specyfiki usługi Ovi.

Mary McDowell, wiceprezes działu telefonów komórkowych z Nokia, podkreśliła podczas swojego przemówienia, że firma planuje utrzymać pozycję lidera w branży rozwiązań do komunikacji głosowej oraz transmisji danych dla szerokiego grona odbiorców. „Przechodząca do ery informacji grupa właścicieli telefonów komórkowych przewyższy liczebnie grupę posiadaczy komputerów”. - powiedziała McDowell. „W sytuacji, gdy 80 procent populacji świata znajduje się w zasięgu masztów telefonii komórkowej, dla wielu z miliarda nowych użytkowników Internetu to telefon, a nie komputer, umożliwi pierwszy dostęp do usług online”.

Źródło zdjęć: © Nokia C3 Touch and Type (fot. Nokia)
Źródło zdjęć: © Nokia C3 Touch and Type (fot. Nokia)

Odświeżona oferta - Nokia C3 Touch and Type
Niedługo po wprowadzeniu na rynek modelu X3 typu Touch and Type firma Nokia przedstawiła drugi telefon z ekranem dotykowym oraz tradycyjną klawiaturą —. C3 Touch and Type. Ten klasyczny model z serii S40 w obudowie ze stali nierdzewnej, jest wyposażony w aparat fotograficzny o rozdzielczości 5 Mpix z lampą błyskową, odtwarzacz muzyczny i radio FM. Urządzenie obsługuje sieci 3G i WLAN, a także karty pamięci o pojemności do 32 GB. Telefon umożliwia szybki dostęp do wiadomości, poczty e-mail oraz aplikacji i gier z Ovi. Urządzenie ma kosztować około 145 euro bez podatków i dopłat powinno trafić do sprzedaży w czwartym kwartale br.

McDowell podkreśliła również, że klienci z całego świata potrzebują nie tylko solidnych i przystępnych cenowo urządzeń, ale także aplikacji umożliwiających szybki, łatwy i niedrogi dostęp do potrzebnych informacji lokalnych oraz globalnych. „Na rynku tradycyjnych telefonów komórkowych coraz ważniejsze stają się nowe rodzaje usług oraz zaawansowane oprogramowanie kojarzone wcześniej wyłącznie ze smartfonami” - wyjaśniła. „Wprowadzamy usługi dostosowane do potrzeb odbiorców w zakresie łączności, dostępu do informacji oraz cen”.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.