Netflix i Nickelodeon łączą siły w starciu przeciwko Disney+

Netflix i Nickelodeon łączą siły w starciu przeciwko Disney+15.11.2019 15:06
Źródło zdjęć: © Youtube.com

Disney+ od momentu pojawienia się na rynku cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Zagrożenie ze strony nowego konkurenta poczuł Netflix i od razu poczynił kroki w walce o widzów. W celu zgromadzenia tych najmłodszych, platforma rozpoczęła współpracę z Nickelodeon.

12 listopada 2019 roku na kilku czołowych rynkach oficjalnie wystartował Disney+. Premiera cieszyła się wielkim zainteresowaniem, głównie dzięki serialowi The Mandalorian. Nie jest tajemnicą, że serwis będzie chciał zachęcić swoją ofertą jak największą ilość najmłodszych widzów. Ambitnych planów platformy nie zamierza przespać Netflix.

Popularny serwis streamingowy właśnie ogłosił długoletnią współpracę z kanałem Nickelodeon. Stacja pojawiła się w Polsce w 2008 roku, jednak jej historia sięga aż 1977 roku. Od tego czasu konsekwentnie walczy o względy najmłodszych koneserów bajek proponując im nie tylko licencyjne tytuły, ale również autorskie produkcje. Umowa z tak znaną marką z pewnością pomoże Netflixowi stworzyć pozycję mocnego konkurenta dla Disney+.

Chociaż w ofercie powinny pojawić się nowe seriale, to platforma chce postawić przede wszystkim na znanych i lubianych bohaterów z biblioteki Nickelodeon.

- Nickelodeon odpowiada za szereg bohaterów, które dzieci kochają i nie możemy się doczekać, aż zaczniemy opowiadać zupełnie nowe historie, które rozszerzają i odświeżają światy, z których pochodzą. Będziemy kontynuować współpracę z Brianem Robbinsem, Ramsey Naito oraz całym zespołem kreatywnym Nickelodeon, by odnaleźć świeże głosy i móc zaprezentować śmiałe historie dla naszej globalnej widowni na Netflix - oświadczyła w specjalnym komunikacie wiceszefowa działu oryginalnych animacji w Netfliksie, Melissa Cobb.

Netflix i Nickelodeon współpracowali już ze sobą przy okazji kilku projektów. Producent bajek dla dzieci stworzył dla platformy tytuły takie jak "Rocko i jego świat: kiedyś to było" czy "Harmidom".

Walka o najmłodszych widzów to niemałe wyzwanie, tym bardziej, kiedy w grę wchodzi konkurowanie z animacjami marki Disney. Netflix nie zamierza się jednak poddawać, wręcz przeciwnie, wspólnie z Nickelodeon zamierza postarać się o to, aby dzieci pokochały ich produkcje. 15 listopada na platformie odbędzie się premiera pierwszej pełnometrażowej animacji pod tytułem "Klaus". Zwiastun możecie zobaczyć poniżej.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.