Najnowsze pralki LG, komunikujące się ze smartfonem, dostępne już w Polsce

Najnowsze pralki LG, komunikujące się ze smartfonem, dostępne już w Polsce30.11.2015 11:42
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Pralki, które można dostosować do swoich indywidualnych potrzeb za pomocą smartfona,
są już dostępne w Polsce.

LG wprowadziło najnowszą linię pralek LG TurboWash. Seria została wyposażona w szereg autorskich technologii oraz łączność NFC, które ułatwiają życie użytkownika bez względu na to na jakim etapie życia się znajduje.

Pralka dla Geeka

Technologia NFC (Near Field Communication) do tej pory ułatwiała czynności związane głównie z przesyłaniem danych między urządzeniami mobilnymi lub uruchamianiem i kontrolą niektórych z nich (jak np. głośniki czy drukarki). Zbliżeniowe tagi unowocześniły metody płatności, usprawniły proces kasowania biletów w komunikacji miejskiej, a dzięki chipom w brelokach pozwoliły zapomnieć o kodach do drzwi. Inżynierowie postanowili dodać je także do sprzętu AGD. W ten sposób dzięki NFC Tag On użytkownik może dostosować programy do swoich potrzeb, skorzystać z przydatnych instrukcji odnośnie prania lub natychmiastowo uzyskać pomoc serwisu. Wystarczy uruchomić aplikację i przyłożyć smartfon do oznaczonego punktu na panelu pralki.

Aplikacja dla laika – LG Smart Laundry

Firma opracowała specjalną aplikację na smartfony i tablety LG Smart Laundry. Nawet początkujący użytkownicy nie powinni mieć problemu z ustawieniem odpowiedniego cyklu prania, a tym samym wyborem temperatury i czasu. Aplikacja poszerza podstawową ofertę programów pralki o 9 dodatkowych, które można pobrać bezpośrednio z aplikacji.

Użytkownik musi jedynie zdecydować się na jakiej opcji najbardziej mu w danym momencie zależy. Przykładowo, najlepszy program do wyprania ubrań po wyczerpującym treningu to np. _ Szybkie odświeżanie _, który w ciągu zaledwie 2. minut jest w stanie usunąć nieprzyjemne zapachy.

Cykl prania jak cykl życia

W zależności od pory roku, wieku czy panującej mody użytkownicy mogą wybrać różne cykle i programy prania. Z biegiem czasu zmieniają się trendy w modzie, materiałach i upodobaniach konsumentów. Kupują oni coraz więcej ubrań z delikatnych i unikalnych tkanin i zależy im, aby cenne ubrania były należycie pielęgnowane również w trakcie prania.

Kiedy zaś pojawiają się dzieci, zwiększa się częstotliwość prań, dlatego firma proponuje programy, które odpowiadają na potrzeby sytuacji, w jakiej znajdują się użytkownicy. W ten sposób para młodych ludzi żyjących w dużym mieście może początkowo używać cyklu np. _ Mały załadunek _, który wypierze niewielką ilość ubrań w krótkim czasie, lub _ Szybki 14’ _, który błyskawicznie wypierze lekko zabrudzoną bieliznę, by parę lat później zacząć stosować inne dostosowane do stylu życia programy, np. dedykowane większym rodzinom.

Dzięki aplikacji Smart Laundry, domownicy mogą zacząć korzystać z takich opcji jak_ Ubranka niemowlęce _ - polegająca na usuwaniu uciążliwych plam i wyjątkowo wydajnemu płukaniu - czy _ Higiena _- program, który utrzymuje stałą temperaturę 60°C w celu likwidacji możliwie największej ilości drobnoustrojów.

TurboWash - szybki prysznic dla ubrań

Dzięki technologii TurboWash, czas pełnego cyklu prania dla programu bawełna, został skrócony do 59 minut . Stało się to możliwe, dzięki zmianie sposobu płukania tkanin – w nowych pralkach LG proces ten bardziej przypomina szybki prysznic niż tradycyjną, długą kąpiel. Funkcja natrysku ciśnieniowego (_ Jet Spray _) rozpyla wewnątrz pralki wodę, a ruch bębna oraz działająca siła odśrodkowa stopniowo usuwa z ubrań brud oraz użyte proszki i płyny. Dzięki temu pranie jest o wiele krótsze, równie skuteczne i co najważniejsze –. pozwala na dużą oszczędność, nie tylko czasu (40 procent), ale również wody (40 procent) i energii elektrycznej (15 procent).

Inteligentne oszczędzanie

W dobie ogromnej konkurencji i innowacyjnych rozwiązań ważna jest także cena, jaką trzeba za nie zapłacić. Dlatego ważne jest, by sprzęt taki jak pralka posiadał odpowiednią klasę energetyczną – innymi słowy, ważne jest by wykorzystywała jak najmniej energii podczas pojedynczego cyklu prania. Modele z najnowszej linii na 2015 rok przerosły wymagania najwyższej klasy energetycznej A+++ aż o 40 procent, co oznacza, że pozwalają zaoszczędzić na samej energii około 800 zł rocznie. Dodatkowo, dzięki rozwiązaniom takim jak Turbo Wash o około 4. procent spada także zużycie wody. Dzięki temu pralki LG są jednymi z najbardziej energooszczędnych produktów na rynku.

Nowe serie energooszczędnych pralek LG Turbo Wash z funkcjami smart NFC:

- F14U1JBS2(cena ok. 3399 zł)
- F12U2TDN0(cena ok. 1899 zł)
- F14U2QDN0(cena ok. 1999 zł)
- F10U2QDN0(cena ok. 1699 zł)
- F14U2TDN0(cena ok. 1949 zł)
- F12U2QDN0(cena ok. 1899 zł)

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.