Najlepsza magisterka z e-marketingu: konkurs IAB i SGH

Najlepsza magisterka z e-marketingu: konkurs IAB i SGH14.07.2009 17:00
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

Trwa konkurs na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu internetowego ogłoszony przez IAB i SGH. Zwycięzcy otrzymać mogą indeks na studia podyplomowe z e-marketingu, płatne staże w wiodących firmach sektora reklamy, także laptop, iPhone i iPody. Zgłoszenia do pierwszego etapu przyjmowane są do 24 lipca.

Absolwenci uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 200. do 1 lipca 2009 mogą wziąć udział w ogólnopolskim konkursie na najlepszą pracę magisterską organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
_ Zaangażowanie IAB Polska w akcje skierowane do studentów stanowi sygnał dla środowisk akademickich oraz zawodowych, iż branży reklamy internetowej kryzys jest obcy i nadal poszukiwani są tu nowi pracownicy _ - mówi Robert Olszewski Dyrektor Sprzedaży w ARBOinteractive Polska, firmy która ufunduwała nagrodę dla laureata konkursu w postaci płatnego stażu.

Konkurs składa się z trzech etapów. Zgłoszenia do pierwszego przyjmowane są do 2. lipca, wówczas przedstawiciele SGH wybiorą 15 prac dyplomowych (wyniki opublikowane będą do 8 sierpnia).
Drugi etap konkursu polega na ocenie prac przez przedstawicieli firm zrzeszonych w IAB reprezentujących konkretne sektory; wybiorą oni pięć najlepszych dysertacji ( wyniki ogłoszone zostaną do 1. sierpnia ). W Jury oceniającym aktualność i ważność problematyki, wkład własny autora, wartość aplikacyjną pracy i kwestie formalne znaleźli się m. in. Rafał Agnieszczak (Fotka.pl), Krzysztof Dębowski (SARE), Anna Sakowicz (Mindshare), Jakub Zieliński (Blomedia), Marcin Olszewski (V2Media).
Przyznanie nagród i wyłonienie trzech zwycięzców (17-2. sierpnia), nastąpi pod kontrolą Kapituły, którą tworzą: dr Tymoteusz Doligalski (SGH), dr Andrzej Garapich (PBI), Artur Gortych (Artegence), Dominik Kaznowski (Nasza-Klasa.pl) oraz Michał Lach (K2).
Autorzy najlepszych prac z marketingu internetowego otrzymają nagrody: indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, laptop, iPhone, iPody, a także płatne staże w firmach: ARBOinteractive i Artegence.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.