MWC 2010: Barcelona stolicą telefonii komórkowej

MWC 2010: Barcelona stolicą telefonii komórkowej15.02.2010 16:18
Źródło zdjęć: © AFP

Od dziś katalońska metropolia Barcelona jest mekką branży komórkowej. Podczas spotkania Mobile World Congress producenci do czwartku zaprezentują najnowsze smartfony, dostawcy sprzętu i operatorzy sieci będą rozmawiać o rozwoju technologii HSPA i migracji do sieci kolejnej generacji - LTE. Producenci oprogramowania pokażą nowe aplikacje dla Androida, iPhone’a i innych aparatów.

Od dziś katalońska metropolia Barcelona jest mekką branży komórkowej. Podczas spotkania Mobile World Congress producenci do czwartku zaprezentują najnowsze smartfony, dostawcy sprzętu i operatorzy sieci będą rozmawiać o rozwoju technologii HSPA i migracji do sieci kolejnej generacji – LTE. Producenci oprogramowania pokażą nowe aplikacje dla Androida, iPhone’a i innych aparatów.

Organizator –. GSM Association – oczekuje podobnie jak w ubiegłym roku około 47 000 odwiedzających; także liczba wystawców kształtuje się na stałym poziomie i wynosi około 1300. Nie można powiedzieć, że MWC to tylko targi: program kongresu obejmuje wykłady i seminaria na temat płatności przez komórki, rozrywki, reklamy i aplikacji dla smartfonów; omawia się także technologie sieciowe i migrację do sieci komórkowych kolejnej generacji.

Źródło zdjęć: © (fot. AFP)
Źródło zdjęć: © (fot. AFP)

Wśród ważnych kwestii znajduje się przetwarzanie w chmurze oraz wpływu telefonii komórkowej na zdrowie. Głównymi prelegentami będą w tym roku między innymi prezesi Google'a, Vodafone'a i Ericssona: Eric Schmidt, Vittorio Colao i Hans Vestberg. Szef Microsoftu Steve Ballmer nie wygłosi w tym roku wykładu, ale za to w przekazie transmitowanym na żywo podczas konferencji prasowej zaprezentuje kolejną wersję Windows Mobile.

Hale są otwarte codziennie w godzinach od 7.30 do 22.00; tylko ostatniego dnia podwoje MWC zamkną się już o 16. Dzieci poniżej szesnastego roku życia nie mają wstępu na teren targów – ale ceny biletów są i tak odstraszające. Jeśli ktoś chce tylko poruszać się po halach, musi wyłożyć 600 euro, zaś uczestnicy konferencji będą musieli wysupłać co najmniej 2100 euro. Dostęp do loży VIP Networking można uzyskać dopiero po zapłaceniu 5000 euro za platynową przepustkę.

wydanie internetowe www.heise-online.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.