Media Markt Tour - mobilny market w całej Polsce

Media Markt Tour - mobilny market w całej Polsce15.05.2014 08:53
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

16 maja startuje trasa promocyjna sieci Media Markt pod hasłem „Media Markt Tour 2014”. Mobilny market z nowoczesnymi urządzeniami z zakresu elektroniki użytkowej odwiedzi kilkadziesiąt miejscowości w całym kraju. W ramach tournée zorganizowane zostaną spotkania, podczas których będzie można zapoznać się z nowinkami technologicznymi, a także skorzystać z nowoczesnych stref rozrywki. Pierwszym przystankiem na szlaku jest Grodzisk Mazowiecki.

Kampania promocyjna „Media Markt Tour 2014”. to odpowiedź na potrzeby konsumentów z mniejszych miejscowości, gdzie dostęp do najnowszych technologii jest często ograniczony. Podczas imprez w specjalnie zaaranżowanym mobilnym miasteczku, Media Markt zaprezentuje potencjalnym klientom w blisko 70-ciu miastach w Polsce ofertę marketów sieci oraz sklepu internetowego mediamarkt.pl, gdzie dostępnych jest ponad 100 000 produktów.

Na każde spotkanie w ramach trasy Media Markt przygotował promocje, rabaty oraz atrakcje. Odwiedzający będą mogli nie tylko zapoznać się z najnowszymi technologiami dostępnymi obecnie na rynku, dokonać na miejscu zakupu muzyki, filmów i gier, zasięgnąć informacji u doradców, ale też posłuchać muzyki i spędzić czas w specjalnie przygotowanych na tę okazję strefach.

Dla młodzieży udostępnione zostaną strefy gier komputerowych, gdzie będzie można zmierzyć się ze znajomymi w turniejach PlayStation, a także strefy rozrywki –. z konkursami i grami zręcznościowymi. Dla starszych uczestników spotkania Media Markt proponuje strefę audio oraz bramkę Media Markt, pozwalającą sprawdzić swoje umiejętności piłkarskie oraz ustrzelić smartfona za 1 zł lub inne nagrody. Pomyślano również o najmłodszych, dla których organizatorzy przygotowali szereg ciekawych zabaw.

O szczegółach tego przedsięwzięcia opowiada Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.

Skąd pomysł na trasę po kraju?

Andrzej Sobolik: Sklepy Media Markt do tej pory kojarzyły się z miastami dużej i średniej wielkości. W mniejszych miastach, części dawnych miast wojewódzkich i nowych powiatowych, nie było możliwości zrobienia zakupów w naszych marketach. Ich mieszkańcom do niedawna pozostawały jedynie lokalne sieci oraz niezrzeszone sklepy specjalistyczne z asortymentem RTV i AGD.

Aby zbliżyć się do tych konsumentów, stworzyliśmy roadshow pod szyldem „Media Markt Tour 2014”, zachęcający przede wszystkim do skorzystania z bogatej oferty sklepu internetowego mediamarkt.pl bez wychodzenia z domu oraz do odwiedzin najbliższego marketu Media Markt w okolicy.

Na czym polega akcja „Media Markt Tour 2014”?

Andrzej Sobolik: Od połowy maja aż do października bieżącego roku będziemy odwiedzać wybrane miejscowości we wszystkich 1. województwach w całej Polsce. W sumie dotrzemy do blisko 70. miast. W każdym z nich pojawimy się z mobilnym marketem. Można powiedzieć, że będzie to małe technologiczne miasteczko z najnowocześniejszymi urządzeniami dostępnymi obecnie na rynku. Odwiedzjący będą mogli nie tylko zapoznać się z naszą marką i szeroką ofertą produktów, ale także zasięgnąć informacji u kompetentnych doradców oraz miło spędzić czas w specjalnych strefach rozrywki.

Jakie atrakcje przewidziano dla uczestników w ramach tych wizyt?

Andrzej Sobolik: Planując Media Markt Tour 201. pomyśleliśmy o ciekawych zajęciach zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci oraz młodzieży. Starszym uczestnikom spotkania proponujemy strefę audio oraz bramkę Media Markt, pozwalającą sprawdzić swoje umiejętności piłkarskie i przy okazji ustrzelić smartfona za 1 zł lub inne nagrody. Dla młodzieży przygotowaliśmy strefy gier komputerowych, gdzie można będzie rywalizować ze znajomymi w turniejach PlayStation, a także strefy rozrywki z grami zręcznościowymi. Również najmłodsi nie będą się tu nudzić. Zapraszamy całe rodziny do przyjemnego spędzenia czasu a Media Markt.

Na co jeszcze mogą liczyć odwiedzający mobilny market?

Andrzej Sobolik: Na wszystkie spotkania w ramach trasy zaplanowaliśmy wyjątkowe promocje i rabaty. Za każdym razem będą to nieco inne oferty, jednak zawsze w bardzo atrakcyjnych cenach. Z pewnością ciekawe propozycje rabatowe czekają też na tych, którzy zdecydują się podczas imprezy założyć konto i dokonać zakupów w sklepie mediamarkt.pl, który oferuje obecnie ponad 10. 000 produktów. Nasi pracownicy pomogą utworzyć własny profil każdemu, kto chciałby skorzystać z takiej możliwości.

Gdzie rozpoczyna się trasa?

Andrzej Sobolik: Startujemy już 1. maja. W pierwszej kolejności odwiedzimy Grodzisk Mazowiecki. Inauguracyjne spotkanie potrwa dwa dni. Następnie przeniesiemy się kolejno do Pabianic, Bełchatowa, Radomska i Lublińca. Dalsze lokalizacje będziemy ujawniać stopniowo. Liczymy, że taki element zaskoczenia spotka się z jeszcze większym zainteresowaniem naszym wydarzeniem.

Czy będą to całodniowe wydarzenia?

Andrzej Sobolik: W poszczególnych miastach godziny otwarcia naszego mobilnego marketu mogą się trochę różnić. Za każdym razem będziemy o tym informować mieszkańców. Możemy jednak zapewnić, że atrakcji starczy na spędzenie z nami kilku godzin. Zapraszamy wszystkich do odwiedzenia miasteczka Media Markt. To świetna okazja na dobrą zabawę, relaks i oczywiście zapoznanie się nowinkami ze świata technologii.

Trasa Media Markt Tour 201. potrwa do października br. roku. Najbliższe spotkania w ramach roadshow odbędą się w:

• 16-17.05. Grodzisk Mazowiecki
• 19.05. Pabianice
• 21.05. Bełchatów
• 23.05. Radomsko
• 25.05. Lubliniec
• 27.05. Tarnowskie Góry

Start: godz. 12.00.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.