LG chce sprzedać 140 mln telefonów w 2010 r.

LG chce sprzedać 140 mln telefonów w 2010 r.26.01.2010 16:24

Firma LG Electronics przedstawiła ambitne plany działań w branży telefonów komórkowych na 2010 rok. LG zamierza sprzedać w tym roku 140 mln telefonów. Plany uwzględniają również szczegóły ekspansji na globalnym rynku smartfonów, która do roku 2012 pozwoli firmie zdobyć status jednego z dwóch największych producentów urządzeń przenośnych na świecie.

W 201. roku firma LG planuje sprzedać łącznie 140 milionów telefonów komórkowych, co stanowi 20-procentowy wzrost względem roku poprzedniego. Mimo że w tym roku firma ma zamiar zwiększyć sprzedaż na całym świecie — w 2009 roku udało się otworzyć około 100 punktów detalicznej sprzedaży telefonów komórkowych na rozwijających się rynkach — działania mają się skupiać w szczególności na rynkach w Korei i Ameryce Północnej. W tych regionach firma LG Electronics chce być postrzegana, jako dostawca smartfonów, dostosowanych do indywidualnych potrzeb konsumentów. LG Electronics poszerzy swoją ofertę produktów o różne modele — od nowoczesnych i praktycznych po luksusowe i eleganckie.

Przygotowania do osiągnięcia celu wyznaczonego na rok 2012, dzięki któremu firma LG zdobędzie dwucyfrowy udział w rynku smartfonów, trwają już od dłuższego czasu. W zeszłym roku firma LG Electronics utworzyła specjalny dział inteligentnych telefonów i zwiększyła zatrudnienie personelu badawczo-rozwojowego w tej dziedzinie o 30%, co stanowi wzrost na niespotykaną dotąd skalę. W tym roku LG Electronics planuje premiery rynkowe około 20 smartfonów, opartych na różnych systemach operacyjnych, takich jak Android, Windows Mobile i Linux. Szczególnie duże oczekiwania firma wiąże z telefonami z systemem Android, które dzięki otwartemu, przyjaznemu dla użytkownika systemowi operacyjnemu mają stanowić ponad połowę wszystkich nowych modeli wprowadzanych na rynek przez LG Electronics. W pierwszej połowie 2010 roku działania firmy skupią się na produkcji prostych w obsłudze smartfonów, przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników, którzy nigdy wcześniej nie mieli kontaktu z tą klasą urządzeń. W kolejnych miesiącach firma
zajmie się wysokiej klasy modelami, wyposażonymi w najnowocześniejsze rozwiązania. Dzięki tym działaniom w 2010 roku LG Electronics ma zamiar wprowadzić pierwszy smartfon, którego sprzedaż przekroczy 10 mln sztuk.

Chęć dostosowania produktów do potrzeb klientów to koncepcja zauważalna w całej strategii ekspansji LG Electronics na rynek inteligentnych telefonów komórkowych. Dzięki możliwości obsługi trzech ekranów (3 Screen Service), która zostanie wprowadzona na rynek w tym roku, użytkownicy będą mogli wyświetlać te same treści na wyświetlaczu telefonu, monitorze komputera i ekranie telewizora, bez konieczności konwertowania plików do innych formatów. Jedna z innowacji LG zostanie zaprezentowana już w lutym podczas premiery urządzenia obsługującego technologię 3-Way Sync. Umożliwia ona bezproblemowe wyświetlanie treści online, zawartości komputera czy telefonu komórkowego, za pośrednictwem sieci bezprzewodowej. LG Electronics blisko współpracuje również z czołowymi developerami aplikacji, co umożliwia zainstalowanie na smartfonach LG Electronics nowych gier i praktycznych gadżetów.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.