Konferencja Digital Signage Trends 2009

Konferencja Digital Signage Trends 200930.07.2009 13:48
Źródło zdjęć: © WP.PL

Agencja 4D media relations wraz z liderami rynku Digital Signage oraz Patronem Merytorycznym – stowarzyszeniem Polish Digital Signage Association organizuje międzynarodową konferencję Digital Signage Trends 2009. Impreza odbędzie się w Warszawie, w dniach 16-17 września br. i będzie poświęcona nowoczesnej formie przekazu informacyjno - reklamowego, realizowanego za pomocą sieci nośników cyfrowych takich jak: monitory LCD, projektory, interaktywne kioski, czy ściany video.

Konferencja Digital Signage Trends w założeniu ma stać się cykliczną, branżową imprezą, kierowaną do firm i instytucji, zainteresowanych implementacją sieci DS w celach reklamowych i informacyjnych. Podczas dwudniowego forum spotka się około 25. przedstawicieli różnych branż. Wśród uczestników konferencji znajdą się zarówno reprezentanci domów mediowych, agencji badawczych, reklamowych, jak i reklamodawcy, właściciele obiektów (hoteli, galerii handlowych, obiektów sportowych i komunikacyjnych), a także przedstawiciele sektora finansowego, edukacyjnego oraz administracyjnego.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję zapoznać się z opiniami praktyków i ekspertów na temat kierunków oraz trendów sterujących rozwojem branży Digital Signage w Polsce, w Europie i na świecie. Wezmą także udział w warsztatach i debatach z udziałem międzynarodowych specjalistów. Debaty tematyczne dotyczyć będą m.in. kwestii, takich jak: skuteczność przekazu DS, tworzenie treści reklamowej, czy udział reklam DS w budżetach reklamodawców. Omówione zostaną również najlepsze i najskuteczniejsze narzędzia do projektowania treści DS. Dzięki udziałowi w konferencji będzie można także poznać od kuchni szczegóły zagranicznych i polskich wdrożeń systemów DS, dowiedzieć się jak wzmocnić plan marketingowy własnej firmy, a także w jaki sposób określić przyszłe działania i strategiczne inwestycje. Na konferencji poruszona zostanie również istotna kwestia: DS a polskie prawo.

Dodatkowo, na powierzchni 32. m² będzie można zobaczyć najnowsze rozwiązania DS, takie jak: interaktywne szyby wystawowe, panele dotykowe, ściany wielkoformatowe, kioski informacyjne, systemy INDOOR i OUTDOOR, czy liczniki spojrzeń. Każdy zainteresowany będzie mógł również uczestniczyć w warsztatach.

Patronami medialnymi przedsięwzięcia są: TV Biznes, Media&Marketing Polska, Business Media, Gazeta Bankowa, Hotel Profit, Visual Communication, OOH Magazine, PSD oraz portale: WP.PL, Mediarun, Nowoczesna Firma i Świat Obrazu. Sponsorem Generalnym konferencji jest firma NEC Display Solutions, Sponsorem Platynowym jest Pol-TV Multimedia.

Więcej szczegółów znajduje się na stronie: www.digitalsignagetrends.pl

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.