Jak wyłączyć pocztę głosową w Play? Poradnik

Jak wyłączyć pocztę głosową w Play? Poradnik23.02.2017 15:41
Źródło zdjęć: © Fotolia

Poczta głosowa to zbytek, z którego w dobie SMS-ów, Messengera i innych komunikatorów mało kto korzysta, no chyba że jest biznesmenem prowadzącym trzy rozmowy telefoniczne jednocześnie. Poniżej podpowiadamy jak wyłączyć tę usługę w sieci Play.

Korzystanie z poczty głosowej niewątpliwie potrafi być bardzo pomocne. Niestety tyle co pomaga, może również irytować – zwłaszcza osoby, które słyszą w słuchawce usłyszą znany, kobiecy głos „abonent jest niedostępny, po usłyszeniu sygnału pozostaw wiadomość”. Na szczęście jest na to sposób. Skoro większość użytkowników telefonów i tak nie odsłuchuje wiadomości nagranych na skrzynkę poczty głosowej, może warto ją wyłączyć, zwłaszcza, że połączenia z pocztą głosową do darmowych nie należą.

Poniżej znajdziecie poradnik jak poradzić sobie z wyłączeniem poczty głosowej w Play. Jednak zanim przejdziemy do szczegółów musimy ustalić z której z trzech wersji usługi korzystacie, bowiem każda z nich wyłączana jest nieco inaczej. Na szczęście każdy z rodzajów poczty głosowej wyłączany jest prostym kodem.

Jaką pocztę głosową w Play posiadasz?

Użytkownicy Play mogą korzystać z czterech sposobów odsłuchiwania wiadomości głosowych w Play. Pocztę głosową można odsłuchać w telefonie, za pomocą MMS-a, odebrać w e-mailu, a w końcu na aplikacji mobilnej. Jednak, żeby korzystać z każdego kanału należy wykupić usługę Poczta Głosowa PRO. Jest to usługa płatna – co miesiąc do rachunku doliczane są dwa złote.

Oprócz poczty głosowej PRO sieć Play przygotowało dla swoich abonentów Pocztę Głosową Standard oraz Pocztę Głosową Lite. Zasadniczą różnicą, w porównaniu do poczty PRO, jest fakt, że obie usługi są całkowicie darmowe. W przypadku poczty Standard użytkownik może odsłuchać nagrane wiadomości pod numerem telefonu* *200* lub 790 200 200. Jeśli natomiast posiadamy pocztę Lite, to informacje o nagranej informacji oraz samo nagranie otrzymujemy w formie MMS-a do odsłuchania.

Jak wyłączyć Pocztę Głosową w Play?

  • Poczta głosowa PRO – aby wyłączyć usługę, na klawiaturze telefonu należy wpisać specjalny kod: 11152#, a następnie wybrać symbol słuchawki. Aby sprawdzić status usługi wybieramy kod: *115*3#
  • Poczta głosowa Lite – aby wyłączyć usługę, na klawiaturze telefonu należy wpisać specjalny kod: 11144*2#, a następnie wybrać symbol słuchawki. Aby sprawdzić status usługi wybieramy kod: *11*144*3#
  • Poczta głosowa Standard – aby wyłączyć usługę, na klawiaturze telefonu należy wpisać specjalny kod: 11156*2#, a następnie wybrać symbol słuchawki. Aby sprawdzić status usługi wybieramy kod: *11*56*3#
  • Poczta głosowa na e-mail – aby wyłączyć usługę, na klawiaturze telefonu należy wpisać specjalny kod: 11192#, a następnie wybrać symbol słuchawki. Aby sprawdzić status usługi wybieramy kod: *119*3#

Uwaga! Jeśli korzystacie z poczty głosowej Lite, jej wyłączenie możliwe jest tylko w przypadku wcześniejszego wyłączenia poczty na e-mail bądź poczty PRO.

Jeśli żaden z wyżej wymienionych sposobów wyłączenia poczty głosowej w Play nie zadziałał, operator pozostawia nam jeszcze wyjście awaryjne. Aby wyłączyć usługę poczty głosowej zawsze możemy wybrać się do salony sieci Play i wyłączyć ją u konsultanta. Ewentualnie dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numerem* *500* lub 790 500 500.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.