Jak szybko założyć sklep internetowy?

Jak szybko założyć sklep internetowy?16.06.2021 14:22
Własny sklep internetowy - to naprawdę proste
Źródło zdjęć: © materiały partnera
Artykuł sponsorowany

Założenie sklepu internetowego w dzisiejszych czasach jest o wiele łatwiejsze niż jeszcze kilka lat temu. To między innymi dlatego, że do dyspozycji mamy nowatorskie, intuicyjne i łatwe w zarządzaniu platformy sprzedażowe, jak Idosell. Zobaczmy, z jaką łatwością możemy otworzyć tu sklep online!

Własny sklep internetowy - to naprawdę proste!

W przeszłości założenie sklepu przysparzało wielu trudności, co wynikało z różnych przyczyn. Głównie z gorszego rozwoju technologicznego, ale też słabego rozwoju rynku e-commerce. Skoro bowiem nie rozwijał się on tak szybko, jak na przykład w zachodnich krajach, to nie były dostępne nowoczesne rozwiązania. Obecnie jest całkiem inaczej, czego potwierdzeniem takie platformy sprzedażowe jak Idosell. Jeśli chcemy zacząć swoją przygodę w obszarze e-commerce, zróbmy to z Idosell! Podpowiadamy, jak założyć sklep internetowy na tej platformie.

Idosell - dla każdego!

Idosell wychodzi naprzeciw każdego, kto chce zacząć sprzedawać w internecie. Żeby otworzyć tu sklep, nie potrzeba ani wiedzy informatycznej, ani umiejętności tworzenia stron internetowych. Wszystko zaczyna się od nazwy sklepu, bo tak też będzie mianowana domena sklepu. O hosting nie musimy się martwić, bo jest on zawarty w cenie usługi, tak samo zresztą jak certyfikat SSL, który zapewnia bezpieczeństwo przesyłania danych. Początek zakładania sklepu to również przygotowanie dwóch najważniejszych dokumentów w każdym sklepie online: regulamin sklepu i prywatności. W Idosell otrzymujemy gotowe, stale aktualizowane, wzory.

Co na początek?

Chcąc szybko uruchomić sklep, można tak zrobić, korzystając z gotowych szablonów w ramach pakietu Standard. Można też zamówić własny, customizowany szablon, co jednak wiąże się z dłuższym czasem oczekiwania. Nim zostanie wdrożony, minie kilka tygodni. Niezależnie, na co się zdecydujemy, wcześniej czy później przejdziemy do kolejnego kroku, jakim jest tworzenie menu i drzewa kategorii. Powinniśmy to wykonać jeszcze przed dodaniem produktów. Bardzo istotne jest również dodanie treści, które są kluczowe pod każdym względem - nie tylko ciekawe dla użytkowników, ale też potrzebne, by Google indeksowało witrynę. Muszą być przede wszystkim wartościowe, pełne wiedzy i pomocnych wskazówek.

Jak dodawać produkty?

Dodawanie produktów to bez wątpienia najbardziej czasochłonne zadanie w całym procesie zakładania sklepu. Oczywiście, wszystko zależy od tego, jak dużo mamy asortymentu. Niezależnie od tego, dobrze przeznaczyć na ten etap kilka dni, dbając o to, by wszystkie karty produktów zawierały najważniejsze elementy jak cena, nazwa, opis, zdjęcia, przycisk dodawania do koszyka itd. W kolejnym kroku konfigurujemy panel w takich obszarach jak Magazyn, Płatności i dostawy, Mail i szablony wiadomości dla klientów.

Czy wszystko dobrze działa?

Po tych działaniach powinniśmy sprawdzić, czy wszystko działa poprawnie. Warto w tym celu wykonać testowe zamówienie. Można zrobić to samodzielnie lub poprosić o to znajomą osobę. Pozwoli to ocenić, czy wszystkie podstrony wyglądają prawidłowo, a szczegóły wyświetlają się poprawnie. Jeśli zauważymy jakiś mankament, poprawmy go.

Założenie sklepu z Idosell jest naprawdę proste, dlatego, jeśli planujemy sprzedaż w internecie, warto rozpocząć przygodę z tą platformą.

Artykuł sponsorowany
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.