Jak Orange poradził sobie z EURO 2012?

Jak Orange poradził sobie z EURO 2012?02.07.2012 13:07

Ponad 1000 dziennikarzy na każdym meczu, transmisje na żywo do ponad 200 krajów, 4 mld MB wysłanych danych, transmisja o prędkości 130 Gb/s miedzy granicami Polski i Ukrainy oraz do Międzynarodowego Centrum Nadawczego (IBC), 6000 km sieci ROADM - Orange wywiązał się z roli partnera technologicznego UEFA EURO 2012 w Polsce dostarczając rozwiązania najwyższej klasy.

Zgodnie z umową z UEFA, Orange odgrywał kluczową rolę w planowaniu, dostarczaniu i monitorowaniu sieci, za pośrednictwem której sygnał transmisyjny meczów był przesyłany do IBC, a stamtąd - poprzez oficjalnych nadawców turnieju - do widzów na całym świecie.

- _ _ Mistrzostwa EURO 2012 były dla nas sprawdzianem kompetencji technologicznych, w tej chwili już z pełną odpowiedzialnością możemy powiedzieć, że wypełniliśmy nasze zobowiązania bez zarzutu. Spełniliśmy wszystkie wymagania UEFA dostarczając rozwiązania technologiczne wspierające dystrybucję sygnału telewizyjnego do milionów widzów na całym świecie bez żadnych zakłóceń oraz umożliwiające dziennikarzom na polskich stadionach błyskawiczne wysyłanie swoich relacji. Orange jest jedynym telekomem w Polsce posiadającym tak szerokie kompetencje w dziedzinie zintegrowanych usług ICT i zarządzania tego rodzaju rozwiązaniami _ _ - powiedział Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

- _ UEFA jest profesjonalną firmą, od lat organizującą mistrzostwa UEFA EURO. Orange jest profesjonalną firmą oferującą usługi ICT. Tylko dzięki połączeniu tych kompetencji zdołaliśmy uzyskać tak wspaniale efekty jakich doświadczyliśmy podczas UEFA EURO 2012. Bardzo pozytywnie oceniamy rolę Orange, kluczowego partnera Mistrzostw _ - powiedział Martin Kallen, dyrektor turnieju UEFA EURO 2012.

- _ Wybraliśmy Orange ze względu na infrastrukturę, którą dysponuje oraz międzynarodowe doświadczenie i możliwości tej firmy. Orange sprawdził się jako niezawodny partner, oferujący najwyższej klasy technologiczne kompetencje oraz zaangażowany i zmotywowany zespół. Dzięki najszybszej sieci transmisji danych, dostarczonej przez Orange, mogliśmy przesłać sygnał telewizyjny z polskich stadionów do nadawców w Międzynarodowym Centrum Nadawczym w Warszawie. Za ich pośrednictwem transmisje na żywo dotarły do milionów fanów na całym świecie _ - powiedział Daniel Marion, szef ICT, UEFA.

UEFA wspólnie z Orange opracowali oficjalną aplikację mobilną, którą w krajach, w których obecny jest Orange, pobrało ponad 2 mln użytkowników. Znalazła się ona na pierwszym miejscu wśród najpopularniejszych sportowych aplikacji w sklepach iTunes i Google Play w czterech europejskich krajach. W miastach - gospodarzach EURO 201. w Polsce około 400 "Digital Coach-ów" Orange wspierało kibiców pomagając im w pobraniu na telefon i korzystaniu z oficjalnej aplikacji mobilnej.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.