II edycja targów mobilnych MRD już za nami

II edycja targów mobilnych MRD już za nami18.10.2015 15:54
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

W dniach 7 i 8 października w Warszawskim Centrum Expo odbyła się II edycja międzynarodowego spotkania branży nowych technologii Mobility Reseller Days. Podobnie jak w zeszłym roku podczas wydarzenia swoje miejsce miały premiery produktowe, m.in. takich marek jak: myPhone, LG, Wiko, CAT, Allview, Maxcom. Można było również po raz pierwszy w Polsce zobaczyć iPhone 6s i 6s Plus. Na scenie głównej, podczas dwóch dni, odbywał się panel konferencyjny. Wielu zwiedzających bardzo zainteresowała największa w Polsce wystawa telefonów.

- Kolejny już raz uczestniczyliśmy w Targach Mobility Reseller Days. To świetnie zorganizowany i ważny dla całej branży event. Mobility Reseller Days to miejsce spotkań graczy z sektora mobilnych technologii, które dzisiaj są główną siłą napędową biznesu. To najlepsze miejsce do wymiany doświadczeń, budowania relacje, prezentacji oferty i prowadzenia dialogu o przyszłości rynku. Cieszę się, że byliśmy częścią tego wydarzenia. Już myślę pozytywnie o kolejnej edycji targów. Mamy nowe pomysły. Klienci nas zainspirowali. Fantastyczny event - powiedział Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.

Jednak tym razem formuła wystawy różniła się od zeszłorocznej, która zakładała, że Mobility Reseller Days jest przede wszystkim imprezą biznesową. W tym roku drugi dzień był dodatkowo otwarty do użytkowników indywidualnych, dla których wstęp na halę targową był wolny. I tak też były przygotowane prezentacje tematyczne, który towarzyszyły temu wydarzeniu. 7 października na pierwszy plan wysunęła się debata na temat odwróconego podatku VAT w elektronice oraz o skutkach, jakie on niesie dla branży. Drugiego dnia wiodącą dyskusją była ta o opłacie reprograficznej nakładanej na producentów nowych urządzeń, z których można odtwarzać nagrania.

Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)
Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)

Drugi dzień skierowany był do miłośników nowych technologii, dlatego firmy przygotowały wiele ciekawych atrakcji tj. firma Action – muffinki z nagrodami, marka Wiko – fotobudkę oraz konkursy, w których można było wygrać smartfona. Na stoisku marki Plantronics obywał się turniej gamingowy, jego zwycięzca otrzymał profesjonalne słuchawki dla graczy RIG. Na standzie KL Trade stało koło fortuny, na którym można było wykręcić talon rabatowy, a także voucher na etui do telefonu wg. własnego wzoru.

- Ideą, która przyświeca Mobility Reseller Days, jest nawiązanie bezpośrednich relacji partnerskich i handlowych. MRD to przede wszystkim spotkania biznesowe z osobami odpowiedzialnych za kanały sprzedaży, zakupy w sieciach detalicznych, przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw związanych z branżą IT i Telko oraz pracowników i kadry managerskiej największych firm telekomunikacyjnych. W tym roku daliśmy możliwość wejścia na targi nie tylko osobom zawodowo związanym z nowymi technologiami, ale także pasjonatom. Na przyszły rok planujemy wprowadzić więcej atrakcji zarówno dla wystawców, ale przede wszystkim dla odwiedzających MRD – mówi Tomasz Cieślak, właściciel marki Mobility, organizator Mobility Reseller Days.

Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)
Źródło zdjęć: © (fot. Materiały prasowe)

Na tegorocznej edycji Mobility Reseller Days Ofertę zaprezentowało prawie 120 marek. Swoje produkty i usługi zaprezentowały firmy z sektora IT i Telko z Europy Centralnej i Wschodniej, a także z Chin. Tegoroczna edycja skupiła ponad 2000 zwiedzających.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.