I rocznica platformy blogowej Grupy TP

I rocznica platformy blogowej Grupy TP18.11.2010 07:00
Źródło zdjęć: © jupiterimages

18 listopada 2009 roku Grupa TP uruchomiła platformę blogową pod adresem www.blog.tp.pl. Poza działającym już od grudnia 2008 roku blogiem rzecznika prasowego obejmuje ona trzy blogi: korporacyjny, technologiczny i sportowy. Spośród 377 spółek notowanych na warszawskiej giełdzie tylko kilka prowadzi blogi, jednak tylko Grupa TP stworzyła własną platformę blogową.

Platformę blogową odwiedza miesięcznie 10. tys. użytkowników generujących 640 tys. odsłon. Znajdą tam blisko 900 wpisów, 180 filmów i ponad 25 tys. komentarzy. Dla mediów blogi Grupy TP są często pierwszym źródłem informacji, a dla firmy nowym forum kontaktu z klientami.

Platforma jest pierwszym w Polsce przykładem tak szerokiego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych przez firmę. Stanowi też istotny element strategii komunikacyjnej. To nowoczesny, multimedialny komunikator, w którym użytkownicy znajdą materiały multimedialne, reportaże wideo, autorskie materiały filmowe a nawet transmisje „live”. To jedna z najciekawszych inicjatyw w polskim Internecie i jedyna na taką skalę.

Źródło zdjęć: © Tak wyglądała strona bloga dokładnie rok temu
Źródło zdjęć: © Tak wyglądała strona bloga dokładnie rok temu

Platforma znalazła też uznanie w oczach ekspertów. We wrześniu 201. roku magazyn „Brief” przyznał tytuł „Człowieka PR-u 2010” Konradowi Ciesiołkiewiczowi, dyrektorowi Departamentu PR Grupy TP, za strategię odważnego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych, w tym szczególnie uruchomienie platformy blogowej Orange-TP. A w grudniu 2009 roku blog rzecznika prowadzony przez Wojciecha Jabczyńskiego został uznany za najlepszy w konkursie Firmowy Blog Roku.

Nad blogami pracuje wspólnie ponad 2. osób. Nad całością czuwa Konrad Ciesiołkiewicz, autor tego projektu. Ryszard Kamiński szefuje zespołowi redaktorów bloga korporacyjnego, Wojtek Jabczyński kontynuuje blog rzecznika, grupa specjalistów tworzy też redakcje bloga technologicznego i sportowego. Zaangażowaniem Grupy TP w social media zajmuje się Tomasz Sulewski.

Blogi Orange-TP to miejsce interakcji pomiędzy grupą a klientami. Oprócz ciekawych i często unikalnych informacji użytkownicy mogą tam zapoznać się z nowinkami technologicznymi czy tym, co dzieje się wewnątrz Grupy TP.

Adresy blogów:

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.