Google Wi-Fi. Nowy router wkrótce w sprzedaży

Google Wi-Fi. Nowy router wkrótce w sprzedaży26.09.2016 13:20
Źródło zdjęć: © Google

Wygląda na to, że 4 października zobaczymy nie tylko smartfony Google Pixel. Według plotek, Google pokaże też swoje nowe routery o nazwie Google WiFi.

Podobne sprzęty Google już tworzyło, ale we współpracy z innymi firmami. Swoje modele OnHub wypuścił Asus czy TP-Link. Były to routery, pod którymi Google się podpisywało, ale w ich produkcję zaangażowane były też inne marki. Teraz gigant chce z tą polityką zerwać, dlatego 4 października zobaczymy po prostu *Google Wi-Fi. *

Router, który samą nazwą pokazuje, od kogo pochodzi, pod względem wykonania i możliwości ma przypominać właśnie OnHub. Największą zaletą będzie możliwość współpracy kilku modeli, które *stworzą jedną dużą sieć, by zasięg był jak największy. *

Google wycenia swój router na 129 dolarów. Z naszej perspektywy to całkiem dużo, ale Google Wi-Fi ma mieć mocne zalety: dobry zasięg, elegancki wygląd i bajecznie prostą obsługę. A co najważniejsze: to sprzęt od Google. To wystarczająca przynęta.

Rzuca się w oczy nowa polityka Google'a. Firma, która nie chciała kojarzyć się z produkcją sprzętu, teraz promuje hasło “made by Google”. Odcina się od współpracowników, woli być samodzielna. Po co dzielić się pieniędzmi z innymi, skoro można zarabiać samemu? Oczywiście niewykluczone, że produkcję sprzętu komuś zleca - jak ponoć dzieje się w przypadku smartfonów Pixel- ale istotne jest to, że już się tym nie chwali. Router od Google to router od Google, a nie Google i partnera. Tak mamy myśleć.

Gdy OnHub wchodził do sprzedaży kosztował… 199 dolarów. Konkurencyjne ceny mają mieć też inne urządzenia Google’a, które ponoć również zobaczymy w październiku. Odtwarzacz Chromecast 4K ma kosztować 69 dolarów (więcej niż poprzednik, ale nowe funkcje - wsparcie dla 4K i HDR - rekompensują podwyżkę) , a Google Home, inteligentny domowy asystent, 129 dolarów. Czyli *o 50 mniej niż podobny sprzęt od Amazonu. *

Rywale mogą mieć spory problem: niska cena i znane logo to dobre powody, by wybrać sprzęty od Google'a, a nie konkurencji. Google rozpoczęło konkretną walkę o nasze domy.
ab

Źródło artykułu:WP Tech
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.