Google Marketing Platform pełna tajemnic? Już nie, powstał wyjątkowy poradnik

Google Marketing Platform pełna tajemnic? Już nie, powstał wyjątkowy poradnik25.11.2020 16:26
Google Marketing Platform
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | materiały prasowe

Takiej publikacji jeszcze nie było - sto stron odkrywania tajemnic najbardziej zaawansowanej platformy do Digital marketingu. A odkrywają je najważniejsi eksperci z polskiej branży internetowej wraz ze specjalistami z samego Google’a.

- To konkretne case studies i wnioski z realnych projektów. Przez ostatnie 7 lat mieliśmy okazję sprawdzić efektywność GMP na wielu kategoriach i modelach biznesowych oraz realizować zarówno podstawowe, jak i te najbardziej zaawansowane wdrożenia. Publikację zaczęliśmy jednak od podstaw tak, aby każdy marketer mógł nabrać pewności, że Google Marketing Platforms jest właśnie dla niego i jego biznesu – zaznacza Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca agencji SalesTube.

To właśnie ta agencja stworzyła raport i zaprosiła ekspertów do dzielenia się doświadczeniami. Z wydawnictwa dowiemy się, jak korzytać z funkcjonalności platformy, jak optymalizować swoje działania i przebić się do klientów. A że Google Marketing Platform to w zasadzie studnia bez dna, przekonywać nie trzeba tych, którzy już z niej korzystają.

Centralizacja, raportowani kampanii online, adserwer, trackowanie kanałów, zarządzanie reklamami w wyszukiwarkach, zakupy reklam display, zakupy audio i video w programmaticu, zaawansowane kreacje, analizy zachowań użytkowników – można by wymieniać dalej. Wszystko to jest poruszone w poradniku.

I, oczywiście, prostszym językiem. – Te narzędzia ułatwiają pracę, podejmowanie decyzji i zmniejszają czas przeznaczany wcześniej na „dające się teraz zautomatyzować” czynności – wyjaśnia Michał Gawryszewski, dyrektor ds. badań i analiz w Wirtualnej Polsce Media. W podręczniku nie brakuje przykładów, podaje je w zasadzie każdy wypowiadający się tu ekspert.

Poradnik można pobrać za darmo, klikając w ten link.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.