Gmail i AOL mail na stronie głównej Yahoo!?

Gmail i AOL mail na stronie głównej Yahoo!?19.09.2008 15:30

Yahoo! rozpoczęło testy nowej strony głównej, na której będzie można sprawdzić pocztę pochodzącą z wielu różnych kont oraz dodać treści pochodzące z innych serwisów.

Yahoo! obecnie testuje nową stroną na wybranych użytkownikach z USA, Wielkiej Brytanii, Francji oraz z Indii. Na nowej stronie znajdować będzie się tablica, na której wyświetlane będą zarówno zapowiedzi ulubionych wiadomości z Yahoo!, jak również i wiadomości, które użytkownik wybierze i dołączy z innych serwisów. Do Yahoo! będzie można dodać takie usługi jak Yahoo mail, AOL Mail, Gmail, prognozy pogody czy lokalne wydarzenia.

_ "Internet wyewoluował by utrzymywać nas w stałej komunikacji z innymi. Oznacza to, że bez przerwy otrzymujemy wiadomości email, wiadomości tekstowe, RSS'y, wpisy z mikroblogów czy IM. Sporym wysiłkiem jest bycie wciąż na bieżąco" _ - powiedział Tapan Bhat, senior vice president w Yahoo!. _ "Planujemy w przyszłości dodać dużo więcej treści z innych stron do Yahoo!, tak aby użytkownik nie musiał marnować czasu za każdym razem skacząc po stronach." _

Źródło zdjęć: © (fot. IDG)
Źródło zdjęć: © (fot. IDG)

Yahoo! planuje dodanie większej ilości treści z internetu i ewentualnie możliwość sprawdzenia, co znajomi użytkownika robią na stronie Yahoo! jak i w innych częściach sieci. Portal planuje również otwarcie testowanej strony na Yahoo Application Platform, gdzie programiści i wydawcy nie związani z Yahoo! będą mogli zgłosić swoje własne premierowe aplikacje. Zgłoszone projekty dostaną szansę ukazania się na stronie głównej portalu.

Michael Arrington, blogger TrchCrunch, zauważył, że ponieważ 314 mln osób odwiedza miesięcznie Yahoo - http://www.techcrunch.com/2008/09/17/yahoos-all-new-home-page-a-mix-of-old-and-new/!, jakakolwiek zmiana wywoła "szeroką falę" w sieci. Dodanie usług firm trzecich to krok kluczowy, ponieważ Yohoo! nie uwzględniło dodania skrzynki od Microsoftu.

Arnold Zfra, bloger z Search Engine Journal, stwierdził, że testowana strona wygląda "_ bardziej przejrzyście i jest mniej zapchana - http://www.searchenginejournal.com/yahoo-preps-up-a-more-open-homepage/7710/ " w porównaniu z obecną witryną. " Przypomina mi MyAccount od Google. Sukces nowej strony wciąż zależy od tego, jak szybko będzie się ona wgrywała, bez względu na szybkość połączenia, jakim dysponuje użytkownik." _

Andy Beal, bloger Marketing Pilgrim, przewiduje że nowa odsłona - http://www.marketingpilgrim.com/2008/09/the-90s-called-yahoo-asked-for-its-homepage-back-new-design-coming.html portalu może być dobrze odebrana. "_ Strona zachowuje swoje główne cechy jak wiadomości, sport itd., ale oprócz tego dodaje nowe atrybuty, takie jak zewnętrzny email, pogoda, zdjęcia. IGoogle i Netvibes ( których sam używam ) mogą być trochę zbyt ekscentryczne dla przeciętnych użytkowników Yahoo!. Dlatego też połączenie starego i nowego w jednym, może okazać się dobrą receptą." _

Przy okazji opisywania zmian, jakie czekają największy amerykański portal, warto przyjrzeć się również portalowi Onet.pl, który ostatnio zmodernizował stronę główną.
Najpopularniejszy w Polsce portal horyzontalny wprowadził ostatnio funkcję, dzięki której internauta może zmienić wygląd nowej strony głównej Onetu. Użytkownik może wybierać spośród trzech wersji witryny: "świeżej", "klasyczna" i "eleganckiej". Wersja klasyczna nawiązuje do "starej" odsłony Onetu.

Zmiany wprowadzono również w układzie strony głównej Onetu. Sekcja "Wiadomości" została poszerzona o treści lokalne z sześciu regionów kraju. Na stronie pojawiła się także sekcja "Motoryzacja", a do działu "TechNowinki" dodano wiadomości o grach.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.